KHFA فکر آذین
سمینارهای تخصصی، کاربردی و کارگروهی
طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب و کار
محیط و فضاسازی در افزایش بهره وری کسب و کار
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
مخاطبان دوره:کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، مهندسان ، طراحان، معماران، هنرمندان، دکوراتیوها، دست اندرکاران ساخت و ساز، دست اندرکاران نمای داخلی، ویترین گردانان، معماران داخلی، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:آشنایی و افزایش مهارت مخاطبان با روشها و تکنیک های چیدمان و بهبود چیدمان فروشگاه به منظور افزایش بهره وری فروش و اثربخشی، اثرات روانی طراحی و چیدمان فروشگاه، معماری داخلی، اصول چیدمان، ویترین گردانی، دسته بندی، ترکیب، ایمنی و بهداشت، مرتب سازی،کنترل و نظارت فروشگاه
اساتید دوره:
الف)علی خویه
مدرس و مولف کتاب طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب وکار
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com
رزومه http://alikhooyeh.blogfa.com/page/resumecv.aspx
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما
-سخنران و ارائه کننده سمینارهای تخصصی فروش بازاریابی ارتباطات تبلیغات
تالیفات :۱ - سبک های تبلیغات۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
7- طراحی و چیدمان فروشگاه و محل کسب وکار
ب)فهیمه احمدی (مشاور و محقق و مدرس روانشناس بالینی، فنگ شویی، گشتالت درمانی و ... )
09122991608
09123998027
مدت زمان سمینار: این دوره می تواند بصورت بسیار فشره در یک روز و به طور نیمه فشرده در 3 روز و به طور کامل در یک ترم 14 جلسه ای همانند دانشگاه علمی کاربردی ارایه شود.
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
جایگاه طراحی و چیدمان فروشگاه در بازاریابی و کسب و کار
اثرات روانی طراحی فضای فروشگاه
معیارهای ارزیابی نمای درونی و بیرونی فروشگاه
معیارهای ارزیابی طراحی و دیزاین داخلی
اصول طراحی و چیدمان فروشگاه بر نوع و حچم تقاضا
اصول چیدمان محصولات در ویترین ها و قفسه ها
اصول ترکیب محصولات
مهندسی سبد محصولات
اصول ایمنی و بهداشت در فروشگاه و محل کسب و کار
10 تكنيك آسيب شناسی چیدمان فروشگاه
10 تكنيك مهم در طراحی و چیدمان زندگی
سیستم های طراحی و چیدمان فروشگاه
تکنیکهای ویترین گردانی و مدیریت ویترین
تکنیک های چیدمان فضای کار برای مشاغل مختلف
نقش و اهمیت چیدمان در بهبود زندگی و کسب و کار
10 تكنيك چیدمان خلاق
روانشناسی چیدمان فروشگاه
مهندسي طراحی و چیدمان در زندگي و تجارت
تكنيك هاي خلاقانه طراحی و چیدمان فروشگاه
اصول و سیستم های طراحی و چیدمان
۱- اصل و سیستم 5s
۲- پوکا یوکه
۳- شش سیگما
۴- JIT
۵ - اصل تصویر سازی ذهنی
6- اصل مدلسازی
7- فرايند مدلسازي
8- فنگ شویی
9- کایزن
آشنایی با تغیرهای ذهنی رنگ آشنایی با مکان و رنگ آشنایی با مصالح عایق صوت، نور، حرارت و رطوبت
طراحی پلکان و نقش آن در بهبود فضای کسب وکار طراحی انواع درب و پنجره شناسایی اصول طراحی معماری داخلی ساختمان توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها آشنایی به نقشه های مبلمان شناسایی مصالح و کاربرد آنها رنگ و نقش آن در چیدمان فروشگاه و کسب وکار
کیفیت رنگها
درخشندگی
تفاوت رنگ
رنگهای سرد و رنگهای گرم
سیاه و سفید
تک رنگ و چند رنگ
هماهنگی رنگها
تفاوت ته رنگ
آشنایی با برخی از مفاهیم و اصطلاحات در طراحی معماری داخلی آشنایی با انواع مبلمان و سبکهای مختلف آن در فروشگاه و محل کسب و کار شناسایی کمپوزیسیون تعادل شناسایی فرم و حجم شناسایی تقارن و مقاومت شناسایی ریتم و زیبایی شناسایی حرکت و سیرکولاسیون شناسایی استانداردهای مبلمان شناسایی نور و روش نورپردازی شناسایی طراحی عناصر مبلمان طراحی انواع تخت خواب طراحی کتابخانه دیواری و تخت دیواری طراحی انواه ویترین
طراحی قفسه طراحی کابینت طراحی انواع نیمکت طراحی انواع صندلی طراحی انواع میز طراحی انواع دکورهای فانتیزی طراحی رامپ توانایی طراحی معماری داخلی توانایی ترسیم نقشه های مربوط به فضاهای داخلی ساختمان اعم از پلان ها، نماها و برش ها توانایی ترسیم نقشه های اجرایی مبلمان اعم از پلان ها، نماها، جزئیات و تعیین اتصالات کار توانایی رسم رنگی پرسپکتیو احجام به طریقه یک نقطه ای، دو نقطه ای و سه نقطه ای توانایی ترسیم پرسپکتیو یک نقطه، دو نقطه و سه نقطه اجسام نامشخص توانایی رسم رنگی انواع پرسپکتیو سرویس ها و پلکان و لوازم داخلی ساختمان نمونه کارگاه های عملی
معماری و طراح داخلی سالنهای آرایشی و مو ،بوتیک و فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی سالنهای عروس و گریم ،سالن عروسی ،دکوراسیون ،طراحی ،چیدمان ،نورپردازی*معماری و طراحی داخلی موزه ،سالنهای نمایش ،نمایشگاه سرامیک و سفال ،گالری ،سالن نمایش آموزش و ترافیک کودکان ،نمایشگاه اتومبیل ،مراکز اطلاع رسانی ،غرفه های نمایشگاهی*معماری و طراحی داخلی ویلا،منازل ویلایی ،آپارتمان ،مکانهای زندگی کوچک ،سوئیت ،مکانهای کوچک ،منازل ،پذیرایی ،نشیمن ،اتاق خواب ،آشپزخانه ،سرویس کابینت ،چیدمان ،دکوراسیون،مبلمان*معماری و طراحی داخلی نمایشگاه ها و اتاق و سالنهای نمایش ،سینما ،سالنهای تئاتر ،مراکز فروش اقلام فرهنگی *معماری وطراحی داخلی سالنهای زیبایی ،باشگاه بدن سازی ،استخر ،سونا ،سالن انتظار ،فرودگاه ،پلان های اجرایی و نورپردازی ،معماری و طراحی داخلی ادارات ،دفاتر کار،سالنهای کنفرانس ،بانک ،شرکتهای اطلاع رسانی با پلان های اجرایی ،نورپردازی*چیدمان ،مبلمان اداری و دکور سازی ،معماری و طراحی داخلی موزه جنگ ،بانک ها ،اتاق کنفرانس ،مطب ها کلینیک پوست ،چشم پزشکی ،دندان پزشکی ،موسسه زبان ،مکانهای عمومی ،کافی شاپ *معماری طراحی داخلی دفاتر ،ادارات ،دفاتر کار کمپانی های بین المللی با توضیحات مبسوط و پلان ها اجرایی کامل *اتاق کنفرانس، مدیر مسئول کامپیوتر ،مبلمان اداری ،معماری و طراح داخلی ویلاها ،منازل ویلایی ،آپارتمان ها *معماری ساختمان *مجموعه دو ژورنال معتبر معماری آمریکا *نورپردازی*معماری و طراحی داخلی سالنهای آرایشی ،بهداشتی ،رستوران ،بانک ،سالنهای کنفرانس ،هتل ،دندانپزشکی، مدارس ،مطب جراحی پلاستیک با پلان های اجرایی ،نورپردازی،بسیار وزین *طراحی رنگ آمیزی و کار روی دیوارها و کف ،ست رنگ در قسمتهای مختلف ساختمان *دکوراسیون ومعماری داخلی مجموعه ای بسیار وزین ،کاری از ایالات متحده آمریکا *میز تلویزیون و کامپیوتر ،جاکتابی،قفسه و میزهای تلویزیون *گچبری ،کارهای هنری در سقفها ،نقاشی درسقف ،ستون رومی،نما سنگ کنده کاری*انواع اثاثیه چوبی،کمد ،دراور،انواع مبلمان ،میز و صندلی و...*معماری داخلی فضاهای اداری،دفتر ادارات و شرکتها ،سالنهای کنفرانس ،مبلمان اداری و نورپردازی این مکان ها ،رستوران ،کافی شاپ ،سالن نمایش ،فضای داخلی موزه ها ،گالری های هنری ،بیمارستان،مراکز خرید و...*مراکز تجاری ،پلان فضاهای درونی ،پارتیشن بندی داخل دفاتر ،پلکان و..*طراحی داخلی مراکز خرید ،فضای سبز در مراکز خرید ،ویترین مراکز خرید ،پلکان درمجتمع های تجاری بزرگ ،سقف و نورپردازی مجتمع خرید ،نور مخفی و...*معماری داخلی:مبلمان و انواع مبل ،طرح ها و رنگ های مختلف در سرویس بهداشتی ،پلکان فلزی،دکوراسیون اتاق کودک ،کف پارکت ،سنگ در طراحی داخلی ،اثاثیه مختلف ،انواع میز و صندلی و...*انواع طرح ،نقشه و پلان معماری داخلی و اثاثیه مختلف *کاربرد چوب در طراحی داخلی ،فضای داخلی فروشگاه ،میز غذاخوری ،سرویس غذاخوری ،سالن غذاخوری،پلان ساختمان ،فضای درونی کافی شاپ
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و به صورت اجرایی و کاربردی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر