دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمهدانشکده مدیریت دانشگاه تهران
به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند:
بر اساس نیاز سنجی های انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد.
وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور كارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است.
به همین منظور دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری مرکز توسعه کارآفرینی و پایگاه اطلاع رسانی راهنمای بیمه ، دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه را برگزار می نماید.
به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛
توضیحات کامل تر در ادامه آمده است
مزاياي گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
الف- مزایای عمومی دوره
1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران
2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور
ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه
1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر
2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر
3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر
4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از گذراندن دوره، جهت اشتغال
ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه
1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر
توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئين نامه شماره 57 مصوب شوراي عالي بيمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند.
توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد.
د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه
1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود
2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر
3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری
ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه
1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود
2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود
3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی
4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش
و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه
1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه
2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان
محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه
- نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره - فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره- جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی - چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکیدر انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد.
مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
نام : مهندس علی خویه - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس- مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . . .تالیفات استاد:۱ - سبک های تبلیغات۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
09122991608
سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه2- انواع بیمه نامه ها a. بیمه حوادث b. بیمه مهندسی c. بیمه اشخاص d. بیمه اموال e. بیمه مسولیت f. بیمه عمر g. سایر بیمه ها3- اصول بیمه4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه5- مشاوره بیمه6- فنون مدیریت دفاتر بیمه7- مدیریت مشتریان بیمه8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها9- برخی از قوانین و مقررات بیمه10- ویژگی های بازاریابی بیمه11- شرایط بازاربیمه 12- شناخت بازاربیمه13- منشور بازاریابی بیمه14- سبد بازاریابی و فروش بیمه15- استراتژی های بازاریابی بیمه16- تکنیک های بازاریابی بیمه17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه23- بازاریابی خلاق در صنعت بیمه 24- بازارسازي خلاقانه، بازارگرمي خلاقانه و بازارداري خلاق25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق26- قيمت گذاري خلاق27- مشتریمداری خلاق و مدیریت ارتباط با مشتریان28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری مشتري29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه 30- مهارت های فروش و بازاریابی بیمه
1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه2- انواع بیمه نامه ها a. بیمه حوادث b. بیمه مهندسی c. بیمه اشخاص d. بیمه اموال e. بیمه مسولیت f. بیمه عمر g. سایر بیمه ها3- اصول بیمه4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه5- مشاوره بیمه6- فنون مدیریت دفاتر بیمه7- مدیریت مشتریان بیمه8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها9- برخی از قوانین و مقررات بیمه10- ویژگی های بازاریابی بیمه11- شرایط بازاربیمه 12- شناخت بازاربیمه13- منشور بازاریابی بیمه14- سبد بازاریابی و فروش بیمه15- استراتژی های بازاریابی بیمه16- تکنیک های بازاریابی بیمه17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه23- بازاریابی خلاق در صنعت بیمه 24- بازارسازي خلاقانه، بازارگرمي خلاقانه و بازارداري خلاق25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق26- قيمت گذاري خلاق27- مشتریمداری خلاق و مدیریت ارتباط با مشتریان28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری مشتري29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه 30- مهارت های فروش و بازاریابی بیمه
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر