۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

Seminars and lectures Ali Khvyh
علی خویه Ali Khvyh
مولف محقق مدرس سخنران مترجم مشاور و مجری تبلیغات، بازاریابی، فروش و ارتباطات Author scholar lecturer lecturer interpreter Engineering & Consulting Advertising, marketing, sales and communications
تحقیق، آموزش، اجرا Research, training, implementation
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com www.alikhooyeh.blogfa.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ 09122991608
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ 09123998027
۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ 09372991608
o سخنران و مدرس دانشگاه o speaker and lecturer
o مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات خلاقیت o consultant, researcher, author and enforcement programs and marketing projects, sales and advertising creativity
o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما o guests, experts and some enforcement programs Sound and Vision
o مولف و مترجم بيش از 5 عنوان كتاب در زمينه ارتباطات فروش تجارت بازاريابي و تبليغات o Author and translator of more than 5 books in Marketing and Advertising Business Communications Sales
o تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات o Developing visitors and school propaganda style first Advertise
o شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، ارتباطات فروش و تبلیغات o participate in seminars marketing communications, sales and advertising
o مدرس دوره هاي مختلف خلاقيت، تريز، بازاريابي ، فروش، تبليغات، روانشناسي، ارتباطات و .... o teacher different periods of creativity, Tryz, marketing, sales, advertising, psychology, communications, and ....
o عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... o member of staff publications, economic, engineering, such as advertising and marketing promotion, student promotion, advertising and marketing and management ....
o انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف o the duty of the Manager, Sales Manager, Marketing Manager, director of advertising, creativity and research and development in different company
o مبدع و مخترع شيوه هاي نوين و خلاقانه بازاريابي و تبليغات و فروش o Multiple and inventor of new methods and innovative marketing and advertising sales
o ثبت دو اختراع o register two patent
o توليد و اجراي نرم افزار آموزشي و اجرايي راز تجارت و بازاريابي خلاق o Development and implementation of educational software and secret business and marketing executive creative
o مشاور بازاريابي و تبليغات شركت هاي معتبر ايراني و خارجي o Marketing and Advertising Consultant valid Iranian and foreign companies
o فعاليت بيش از 15 سال در تمامي زمينه هاي هنري و تبليغاتي o 15 years of activity in all fields of art and advertising
o عضو وب سایت انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMAR o Online Market Research Forum Europe website ESOMAR
o عضو 1to1media o member 1to1media
o عضو WARC o member of WARC
o همکار افتخاري انجمن بازاريابي و انجمن تحقيقات بازار ايران o peer Honorary Association of Marketing and Market Research Association
o عضو انجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران o member Association of Advertising companies
o مجري و مدير تحقيق و توسعه مجله تبليغات انجمن صنفي تبليغاتي ايران و... o Executive and Managing R & D Magazine Ads Advertising Association of Iran and ...
o ... o ...

۱- مشاور مدرس و مجری ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی 1 - Consulting instructor and Marketing Communications Manager - Communication techniques and marketing tactics
۲- مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات 2 - Consulting Advertise - Engineering Ads - Narrator Advertise - Strategies and tactics techniques Advertise
۳- مشاور مدرس و مجری بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی 3 - Consulting instructor and Marketing Manager - Engineering Market - market research - marketing techniques and tactics
۴- مشاور مدرس و مجری فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش 4 - Consulting instructor and Sales Manager - Communications Sales - Engineering Sales - techniques and tactics to promote sales and sales
۵- مشاور مدرس و مجری روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های ارتباطات موثر - 5 - Consulting instructor and Public Relations Manager - Engineering Public Relations - techniques and public relations tactics - the principles and negotiation techniques - effective communications tactics --
۶- مشاور مدرس و مجری مدیریت استراتژیک- برنامه ریزی استراتژیک - استراتژی های بازاریابی - استراتژی فروش 6 - Consulting enforcement instructor and strategic management - strategic planning - marketing strategies - strategies sales
مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه - تبلیغات خلاق - روانشناسی تبلیغات- تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات خلاق - مهندسی تبلیغات - رازهای تبلیغات و ... Contents of some lectures seminars Ali Khvyh - Advertise creative - Psychology Advertise - techniques and tactics Advertise creative - Engineering Ads - Secrets advertising and ...
دانلود مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه The contents of some lectures seminars Ali Khvyh
دانلود برخی از مطالب سمینار تکنیکهای فروش - فروش خلاق - مهندسی فروش - مدیریت فروش - فروشنده حرفه ای - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های مذاکره -تکنیکهای ارتباط و .... Some of the contents seminar sales techniques - sales creative - Engineering Sales - Sales Manager - Vendor Professional - principles and negotiation skills - negotiating tactics - and communication techniques ....
مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق فایل پی دی اف Sales Engineering Manager Sales Engineering Sales negotiate creative Pdf file
مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق فایل پاورشو Sales Engineering Manager Sales Engineering Sales negotiate creative files Pavrshv
برخی از مطالب سمینارهاف کلاسها و سخنرانی های دوره های مدیریت بازاریابی خلاق - تکنیک های بازاریابی خ Smynarhaf some content classes and lectures creative marketing management courses - marketing techniques Ave
برخی از مطالب سمینارهاف کلاسها و سخنرانی های دوره های مدیریت بازاریابی خلاق - تکنیک های بازاریابی خلاق - مهندسی بازاریابی Some of the contents of classes and lectures Smynarhaf marketing management course creative - creative marketing techniques - Engineering Marketing
ارایه دهنده مهندس علی خویه Provide Mr. Ali Khvyh
دانلود مطالب مدیریت بازاریابی خلاق و تکنیک های بازاریابی خلاق The content management and creative marketing techniques, creative marketing
دانلود مطالب مدیریت بازاریابی خلاق The contents Creative Marketing Management
سمینار تخصصی Specialized seminars
مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری Market engineering and marketing creative tourism industry and Tourism
سخنرانان و ارایه کنندگان: دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه Speakers and providers: doctor and engineer Ali Ahmad village Khvyh
سرفصل های سمینار مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری Engineering Seminar headlines creative marketing and tourism marketing and tourism
1- اهمیت و ضرورت مهندسی بازار در صنعت توریسم 1 - the importance and necessity of the tourism market engineering
2- اصول بازاریابی توریسم و گردشگری 2 - Principles of Tourism Marketing and Tourism
3- مهندسی بازار و جذب توریسم 3 - Engineering and attracting tourism market
4- مهندسی بازار در آژانس های هواپیمایی، خدمات مسافرتی، صنعت هتلداری و صنایع وابسته به توریسم و گردشگری 4 - Market Engineering agencies aviation, travel, hotel industry and tourism related industries and tourism
5- ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنایع وابسته توریسم 5 - Integrated Marketing Communications in Tourism Related Industries
6- تکنیکهای جذب توریسم و گردشگری 6 - techniques attract tourism and tourism
7- مهندسی رسانه در صنعت توریسم 7 - Engineering in Kenya Tourism
8- ارتباطات خلاق در صنعت توریسم 8 - Communications creative tourism
9- عناصر مهم کلیدی در مهندسی بازار 9 - important elements in the key market engineering
10- منابع بازاریابی خلاق 10 - Creative Marketing Resources
11- تکنیک ها و تاکتیک های ارایه خدمات خلاقانه به گردشگران 11 - techniques and tactics creative services to tourists
12- سیستم ها و روشهای مشتری مداری و مشتری گرایی در صنعت توریسم 12 - systems and methods of customer integration and customer Tourism
13- بازارسازی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم 13 - Bazarsazy creative techniques and the tourism industry
14- بازارداری خلاق درصنعت توریسم 14 - Bazardary creative tourism industry
15- بازارگرمی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم گردشگری 15 - Bazargrmy creative techniques and the tourism industry Tourism
16- PST در بازار گردشگری 16 - PST Tourism Market
17- تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق در صنایع وابسته با توریسم و گردشگری 17 - creative marketing and selling techniques in the tourism and tourism related industries
18- تبلیغات خلاق در صنعت توریسم و گردشگری 18 - Advertise in the tourism and creative tourism
19- مطالعه رفتار گردشگران و شیوه های خلاقانه جذب گردشگران 19 - Studies tourists and attract tourists creative ways
20- استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در صنعت گردشگری و توریسم 20 - Marketing and Advertising strategies in the tourism industry and tourism
21- تکنیک های تبلیغات مدرن در صنعت توریسم وگردشگری 21 - techniques of modern tourism Vgrdshgry Advertise
22- بازاریابی الکترونیکی در توریسم 22 - Marketing in Tourism
23- چگونگی استفاده از برخی از سیستم های 5s, kaizen,poka youka, 6sigma و ... 23 - how to use some of the systems 5s, kaizen, poka youka, 6sigma and ... در صنعت توریسم وگردشگری Tourism industry Vgrdshgry
24- کارگاه کارگروهی مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنایع گردشگری وتوریسم 24 - Workshop Workgroup market engineering and marketing creative tourism industry Vtvrysm
25- 25 --
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق The headlines careers creative marketing techniques and advertising creative
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق The headlines careers creative marketing techniques and advertising creative
ارایه دهنده : مهندس علی خویه Provided by: Mr. Ali Khvyh
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
khooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات Author book marketing tactics and techniques Advertise
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات 5 title author marketing, sales communications and advertising
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه Consulting Manager affairs advertising and marketing researcher and lecturer
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز 1 - the importance and necessity of creative marketing in the world today
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق 2 - Definition and creative marketing concepts
3- اصول خلاقیت در بازاریابی 3 - Principles of Marketing Creativity
4- منشور بازاریابی خلاق 4 - Charter of creative marketing
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...) 5 - creative marketing techniques, normal (size and color package design ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و .... 6 - creative marketing techniques mean (combined, moderate conflict ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....) 7 - creative marketing techniques, advanced (Tryz, random, Jazi moving, gorillas, clover, and ....)
8- مثلث بازاریابی خلاق 8 - Triangle Creative Marketing
9- آمیخته بازاریابی خلاق 9 - integrated marketing creative
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق a. Pricing Pricing creative and innovative techniques
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق b. distribution of creative and innovative techniques of distribution channels
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق c. Communications creative creative communication techniques
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق d. creative product and product marketing techniques, creative
10- انواع بازاریابی خلاق 10 - types of creative marketing
a. بازاریابی خلاق درونی a. internal creative marketing
b. بازاریابی خلاق بیرونی b. external creative marketing
c. بازاریابی خلاق سطحی c. level of creative marketing
d. بازاریابی خلاق شاخه ای d. marketing creative directory
11- انواع خلاقیت در بازاریابی 11 - types of creativity in marketing
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر a. creative change - change marketing
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای b. to create or creatable creativity - Marketing Structural
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی c. creative transformation - transformation of Marketing
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی d. Creative Communication - Marketing Communication
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی e. creative substitute - Marketing succession
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی f. Locating creativity - Marketing Locating
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی g. creative mix - marketing mix
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی h. regulatory creativity - Marketing Regulatory
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس i. creativity reverse - Reverse Marketing
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی j. creativity leak - Marketing secretory
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی k. creativity absorption - Marketing Absorbed
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی l. creative influence - marketing influence
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی m. multidimensional creativity - Marketing multidimensional
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی 12 - Tryz and creative marketing techniques Tryz - Marketing Tryzy
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و.... Replacement, mergers, succession, exaggeration, delete, Jangzary, layout, adjustment, respectively, extraction, visualization, writing and simple ....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق 13 - Communications creative creative marketing
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق 14 - creative marketing communications techniques
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق Workshop Workgroup creative marketing techniques
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق The headlines careers creative marketing techniques and advertising creative
ارایه دهنده : مهندس علی خویه Provided by: Mr. Ali Khvyh
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
khooyehali@yahoo.com khooyehali@yahoo.com
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات Author book marketing tactics and techniques Advertise
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات 5 title author marketing, sales communications and advertising
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه Consulting Manager affairs advertising and marketing researcher and lecturer
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز 1 - the importance and necessity of creative marketing in the world today
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق 2 - Definition and creative marketing concepts
3- اصول خلاقیت در بازاریابی 3 - Principles of Marketing Creativity
4- منشور بازاریابی خلاق 4 - Charter of creative marketing
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...) 5 - creative marketing techniques, normal (size and color package design ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و .... 6 - creative marketing techniques mean (combined, moderate conflict ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....) 7 - creative marketing techniques, advanced (Tryz, random, Jazi moving, gorillas, clover, and ....)
8- مثلث بازاریابی خلاق 8 - Triangle Creative Marketing
9- آمیخته بازاریابی خلاق 9 - integrated marketing creative
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق a. Pricing Pricing creative and innovative techniques
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق b. distribution of creative and innovative techniques of distribution channels
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق c. Communications creative creative communication techniques
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق d. creative product and product marketing techniques, creative
10- انواع بازاریابی خلاق 10 - types of creative marketing
a. بازاریابی خلاق درونی a. internal creative marketing
b. بازاریابی خلاق بیرونی b. external creative marketing
c. بازاریابی خلاق سطحی c. level of creative marketing
d. بازاریابی خلاق شاخه ای d. marketing creative directory
11- انواع خلاقیت در بازاریابی 11 - types of creativity in marketing
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر a. creative change - change marketing
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای b. to create or creatable creativity - Marketing Structural
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی c. creative transformation - transformation of Marketing
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی d. Creative Communication - Marketing Communication
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی e. creative substitute - Marketing succession
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی f. Locating creativity - Marketing Locating
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی g. creative mix - marketing mix
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی h. regulatory creativity - Marketing Regulatory
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس i. creativity reverse - Reverse Marketing
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی j. creativity leak - Marketing secretory
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی k. creativity absorption - Marketing Absorbed
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی l. creative influence - marketing influence
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی m. multidimensional creativity - Marketing multidimensional
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی 12 - Tryz and creative marketing techniques Tryz - Marketing Tryzy
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و.... Replacement, mergers, succession, exaggeration, delete, Jangzary, layout, adjustment, respectively, extraction, visualization, writing and simple ....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق 13 - Communications creative creative marketing
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق 14 - creative marketing communications techniques
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق Workshop Workgroup creative marketing techniques
سرفصل های ارایه مطالب فروش خلاق و مهندسی فروش توسط مهندس علی خویه در کیش The headlines of creative sales and engineering careers by selling Mr. Ali Khvyh Kish
مهندسي فروش و فروش خلاق Engineering and creative sales
مدرس و ارايه دهنده :مهندس علي خويه Instructor and provider: Mr. Ali Khvyh
سرفصل هاي دوره: The headlines of course:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش Definitions importance and necessity of sales engineering
شاخص های مهندسی فروش Global Sales Engineering
تکنیک های مهندسی فروش Sales engineering techniques
مهندس فروش و مهندسی بازار Engineering and engineering market
اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش Sales engineering mistakes and errors
تکنیک های ضد خطا در فروش Anti-error techniques in selling
10 نقطه كور فروش 10 blind spot sales
10 اشتباه فروش 10 mistakes sale
مهندسی فروش در چند بازار جهانی Engineering sales in several global markets
10 تكنيك مهندسي فروش Engineering Technique 10
رفتار خریداران در مهندسی فروش Behavior of buyers in engineering sales
تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن Sales of modern communication techniques
10 تكنيك فروش خلاق 10 creative sales techniques
10 تاكتيك فروش خلاق 10 creative sales tactics
10 استراتژي فروش خلاق 10 creative sales strategy
10 تكنيك قيمت گذاري خلاق 10 techniques of creative pricing
10 تكنيك خلاق جذب مشتريان 10 creative techniques attract customers
10 تكنيك تبليغات خلاق 10 creative techniques Advertise
سبك هاي فروش Sales styles
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟ How spiritual thoughts and behavior of individuals, their audiences and customers to identify and deal with them according to their own?
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟ Why some people can easily communicate, friends and customers have more?
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟ Is there a way to understand customers?
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟ Sham and heart rate market and customer knowledge is obtained how?

سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی Specialized seminars, practical and group work
مشتری شناسی، مشتری سازی Astronomy customers, building customer
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان Styles and methods to deal with customers
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی With engineering techniques that mind following Van L.
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی With new educational methods and a group of experienced teachers
هدف از دوره: آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی The aim of course: Introduction to audiences with the most effective and creative communication techniques with others, mind reading customers, customer Astronomy, customer-building, customer orientation, communication and engineering procedures for communication factors for each individual how to improve communication, organizational and corporate
اساتید دوره: علی خویه (مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی ) www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی ) Masters course: Ali Khvyh (lecturer, author and communications consultant, marketing and sales, engineering book author LCD Wall mind following communications and marketing) Www.khooyeh.com and Mohammad Ahmadi (consultant, clinical psychologist and lecturer)
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ 09123998027
مدت زمان سمینار: 6 ساعت Seminar duration: 6 hours
برخی از سرفصل های دوره: Some of the headlines of course:
تیپ شناسی مشتریان Astronomy Brigade customers
روانشناسی مشتریان Customer Psychology
شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط Way to identify people in the relationship
روش های ارتباط بهتر با افراد Better methods of communication with people
انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها Kinds of methods to deal with their customers and
مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها Impatient customers and how they deal with
مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها Customers and proud people and methods of dealing with them
مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها Customers and people with emotional and approach them
مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها Customer confusion and how they deal with
مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها Customer intelligence and how they deal with
مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها Customers a way of dealing with their gear
مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها Customer bagpipe and methods of communicating with them
.... ....
.... ....
... ...
10 تكنيك ارتباط خلاق در زندگي و كسب و كار 10 creative communication techniques and business life
ان ال پي در ارتباطات خلاق Ann L. foundation of creative communications
تکنیکهای مشتری سازی تلفنی Telephone techniques, customer building
مشتری مداری تلفنی Customer telephone
روابط عمومی خلاق و موثر Creative and effective public relations
تکنیک های بهبود روابط عمومی Techniques to improve public relations
دام های روابط عمومی موثر و اثربخش Livestock effective public relations and effective
10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش Creative communication techniques 10 Sales
زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) Body language communication creative (creative body lang)
مهندسی ذهن Engineering mind
الف)اعصابو شبکه های عصبی A) Asabv neural networks
ب)زبان و زبانشناسي B) Language and Linguistics
ج)برنامهريزي C) Planning
نقش اعصاب در تبلیغات Nerves as propaganda
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان Subconscious mind and keep customers
اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان Original concentration of customers
اصل استفاده از قدرت سوال Primary question of power
اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت Primary use of injunctive and concessive sentences positive
اصل تصویر سازی ذهنی Original illustration mental
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی Hypnotic marketing, advertising hypnosis
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات LG Engineering principles of mind and following it in the sale advertising and marketing communications
اصل مدلسازی برای مشتری سازی Modeling principle for building customer
فرايند مدلسازي Process modeling
اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری Article beliefs and values in customer
اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان Article (SMART) in communication with customers
اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها Original framework, the rules; techniques
اصل خطوط زمانی Original lines when
اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Original model TOTE Sales Marketing Advertising and Communications
اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Article ROLE MODEL sales advertising and marketing communications
اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Original meta-model sales advertising and marketing communications
اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی Article Score model in building customer and customer
زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی Language and techniques of body-building and customer integration in the customer
اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران Original model in connection with others, Milton
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد) (If you want the course to private and semi-private place your company will be held)
KHFA KHFA گروه فکر آذین Group think Azin

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری Executive courses applied quality control and customer marketing
خدمات پس از فروش After Sales Service
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها Principles, principles, concepts, applications, techniques, methods, systems
به صورت کاربردی اجرایی Applied to the executive
مخاطبان دوره: Audience Volume:
کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و.... Business, shop owners, vendors, students and professors, CEO, managers in different sectors, different Department, traders, managers, human resources, organization managers, staff and menu Safi organizations, public affairs, different staff, vendors , Vkarknan sector marketing and sales staff, those involved communications and public relations, the advertising industry and marketing professionals ....
هدف از دوره: The aim of course:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش Applied and full audience familiar with basic principles of process uses concepts and techniques after sales services
اساتید دوره: Masters course:
علی خویه ( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش ) Ali Khvyh (teacher, author and teacher communications consulting, marketing and sales, as the author of 5 books Sales and Marketing)




شرایط و هزینه دوره: 750000 ریال واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی به شماره فکس 33552188 Terms and course costs: 750,000 Rials Deposit Account Bank Cup 75,390,901 people, or the nation 6104337112341589 card or account card Siba 0306915754001 or 6037991096833342 National and send specifications and information of the person to settle jack Fax 33552188






مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان) Course duration: 16 hours or 24 hours (of needs)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته 16-hour seminar program Zmabndy

روز اول First day
روز دوم Second day
9-11 9-11
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش Principles and concepts of after sales services
ضرورت ها اهداف وظایف Game objectives necessary tasks
بازاریابی خدمات Marketing Services
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش Mistakes and errors by staff after sales services
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات Livestock dealers and service staff
11-13 11-13
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش Absorption techniques, customer sales and promotion
ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش Quality dimensions after sales service
خدمات تعمیرات نگهداری آموزش Maintenance Services Maintenance Training
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها Creative communication tactics after sales services, Agencies and Management Agencies
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش Negotiation techniques after sales services
14-16 14-16
تکنیک های خدمات پس از فروش Techniques after sales services
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها Game types guarantee - guarantee and contracts
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش Workgroups workshop techniques after sales services
16-18 16-18
کارگاه کارگروهی Workshop Workgroup
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان After-sales services, customer behavior
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش Psychology customer satisfaction after sale
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته 24-hour Seminar Schedule

روز اول First day
روز دوم Second day
روز سوم Third Day
9-11 9-11
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش Principles and concepts of after sales services
ضرورت ها اهداف وظایف Game objectives necessary tasks
بازاریابی خدمات Marketing Services
فروشنده و نمایندگی حرفه ای Seller and professional representation
ویژگیها، شرایط، وظایف Features, conditions, obligations
نمایندگی ها و خدمات پس از فروش Representation and after sales services
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... Customer relationship management, communication between units and technical support, methods techniques and tools ...
11-13 11-13
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان After-sales services, customer behavior
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش Psychology customer satisfaction after sale
تکنیک های خدمات پس از فروش Techniques after sales services
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها Game types guarantee - guarantee and contracts
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها Kinds of techniques to deal with customers and their
خدمات تعمیران نگهداری آموزش Maintenance repairs service training
14-16 14-16
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش Absorption techniques and upgrade customer sales, increase sales and improve methods of after sales services
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها Creative communication tactics after sales services, Agencies and Management Agencies
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش Negotiation techniques after sales services
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش Mistakes and errors by staff after sales services
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات Livestock dealers and service staff
کنترل هزینه های خدمات Control services costs
16-18 16-18
کارگاه کارگروهی Workshop Workgroup
چک لیست بازاریابی خدمات Czech Members Marketing Services
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت Management staff after sales service, after-sales service system and quality control
کارگاه کارگروهی Workshop Workgroup
خدمات تعمیران نگهداری آموزش Maintenance repairs service training

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها: Heading and some content courses:
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف Principles and concepts after sales service - necessary tasks Game Goals
بازاریابی خدمات Marketing Services
چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش Czech list services marketing and service after sale
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان After-sales services, customer behavior
روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش Psychology customer satisfaction after sale
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش Absorption techniques and upgrade customer sales, increase sales and improve methods of after sales services
کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش Control and maintenance contracts for information after sales services
فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف Sellers & Agents Professional - features, conditions, obligations
مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش Management Agency and after sales services
سیستم هاتی خدمات پس از فروش Haty system after sales service
نرم افزارهای خدمات پس از فروش After sales service software
تکنیک های خدمات پس از فروش Techniques after sales services
انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها Game types guarantee - guarantee and contracts
کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خدمات براساس قرارداد Control parts consumption and repair costs for services based on the contract
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... Customer relationship management, communication between units and technical support, methods techniques and tools ...
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها Creative communication tactics after sales services, Agencies and Management Agencies
تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش Negotiation techniques after sales services
نگهداري صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان Keeping the minutes offered services to customers
دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات Access to all services offered separately record details
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش Mistakes and errors by staff after sales services
دام های فروشندگان و کارکنان خدمات Livestock dealers and service staff
کنترل هزینه های خدمات Control services costs
کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خدمات Guarantee control status in all stages of service delivery
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت Management staff after sales service, after-sales service system and quality control
جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها Agents in the office data collection and processing them
ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد The relationship between technical units and transmission parts warehouse and track healthy and broken between the two units
ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا The relationship between technical and customer tracking and transfer new parts, repair, replacement and broken using the product serial
ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري The relationship between technical and administrative affairs in parts for a customer
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها Kinds of techniques to deal with customers and their

دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه Non-campus course management and marketing insurance دانشکده مدیریت دانشگاه تهران Tehran University Management School
به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند: Activists to inform all applicants for employment in the insurance industry and the industry will be used:
بر اساس نیاز سنجی های انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد. According to polls conducted need has been identified in the insurance market, a lot of demand for trained people and specialized activities there.
وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور كارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است. Insurance and work area for the presence of high capacity and marketing experts and trained professionals, the way employment and entrepreneurship for young is the way the industry.
به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛ Coverage to applicants residing outside of Tehran, a non-campus course (correspondence a - e) and provide training packages and support staff, and finally granted formal certification success course from Tehran University Management School held is;
توضیحات کامل تر در ادامه آمده است Description text has more than
مزاياي گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه Course Benefits Insurance Marketing and Management
الف- مزایای عمومی دوره A - Public benefits period
1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران 1 - valid management and marketing degree from Tehran University in insurance
2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور 2 - a non-campus courses suitable for the whole country applicants
ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه B - Employee Benefits course for the insurance industry
1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر 1 - to facilitate the employment insurance companies having a valid certificate
2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر 2 - to facilitate the employment Drnmayndgy valid insurance with a degree
3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر 3 - to facilitate receiving a degree with valid insurance agency
4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از گذراندن دوره، جهت اشتغال 4 - insurance people representing their city, after passing the course, for employment
ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه A - benefits insurance agency course for applicants Downloads
1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر 1 - Ability to download represent a degree with valid insurance
توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئين نامه شماره 57 مصوب شوراي عالي بيمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه ، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند. Comment 1: According to Note 1 of 4 Standards Act No. 57 Supreme Council Term Insurance to obtain insurance representative, who has a certificate of insurance satisfactory training centers have a valid need to obtain work experience do not represent insurance.
توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. Explanation 2: just cause to download this document does not represent insurance. Other conditions there are. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد. This document can supplement your documents for insurance is representative.
د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه D - benefits course for the insurance industry Shaghlyn
1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود 1 - promoting scientific knowledge in their careers
2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر 2 - Ability to promote credible job with a degree
3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری 3 - Ability to download an independent insurance agency, with valid documents and work experience
ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه E - course for representatives of insurance benefits
1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود 1 - Download document valid in their careers
2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود 2 - promoting scientific knowledge in their careers
3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی 3 - promoting scientific knowledge and degree for staff and workers representative Yaban market
4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش 4 - Introduction to some marketing and modern management techniques and the use of insurance to increase sales
و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه And - the benefits of the course for insurance companies
1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه 1 - promoting scientific knowledge and experts employed insurance company employees
2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان 2 - Introduction to the course Branches to promote and sell their scientific level
محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه Training Package Insurance Marketing and Management
- نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره - Software training multimedia educational content, including complete course - فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره - Movie recording training course from Master Volume - جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی - Support and Training Slide Copyright - چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکی - Summary of several articles and books to electronic applications در انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد. At the end of course graduation certificate from the official end Tehran University Management School will be granted.
مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه Teacher training management and insurance marketing insurance
نام : مهندس علی خویه Name: Mr. Ali Khvyh - مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس - Author, consultant and lecturer Sales and Marketing Management School, Tehran University, Tehran University School of Entrepreneurship and Tarbiat Modarres University - مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . - Tutor marketing for insurance agents Alborz Insurance Company, insurance and Pasargadae. . . . . تالیفات استاد: Publications Instructor: ۱ - سبک های تبلیغات 1 - styles Advertise ۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی 2 - techniques and advertising and marketing tactics ۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات 3 - Strategic Management Advertise ۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات 4 - Advertise Tryzy Vasvl solve problems creatively and advertising Bazryaby ۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات 5 - Ann L. successive sales promotion and communications ۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی 6 - Engineering Advertising and marketing
سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه The headlines of course management and marketing insurance
1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه 1 - Definitions and concepts of insurance management and insurance marketing 2- انواع بیمه نامه ها 2 - types of insurance letters a. a. بیمه حوادث Accident insurance b. b. بیمه مهندسی Engineering insurance c. c. بیمه اشخاص Insured persons d. d. بیمه اموال Property insurance e. e. بیمه مسولیت Insurance responsibility f. f. بیمه عمر Life insurance g. g. سایر بیمه ها Other cover 3- اصول بیمه 3 - Principles of Insurance 4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه 4 - Organization and management of insurance companies 5- مشاوره بیمه 5 - Insurance Advice 6- فنون مدیریت دفاتر بیمه 6 - Technology Management insurance offices 7- مدیریت مشتریان بیمه 7 - Management Insurance Customers 8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها 8 - way insurance contract letters 9- برخی از قوانین و مقررات بیمه 9 - Some of the insurance laws and regulations 10- ویژگی های بازاریابی بیمه 10 - Features of insurance marketing 11- شرایط بازاربیمه 11 - Terms Bazarbymh 12- شناخت بازاربیمه 12 - Identification Bazarbymh 13- منشور بازاریابی بیمه 13 - Charter Insurance Marketing 14- سبد بازاریابی و فروش بیمه 14 - Shopping Sales and Marketing Insurance 15- استراتژی های بازاریابی بیمه 15 - Insurance marketing strategies 16- تکنیک های بازاریابی بیمه 16 - Insurance marketing techniques 17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها 17 - concepts and methods of sales and marketing various types of insurance cover 18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها 18 - identify customers and their absorption techniques 19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها 19 - various customers and how they deal with 20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه 20 - Communication techniques insurance sales and marketing 21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه 21 - techniques to promote insurance market 22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه 22 - Insurance Marketing Advertising Management 23- بازاریابی خلاق در صنعت بیمه 23 - creative marketing in insurance industry 24- بازارسازي خلاقانه، بازارگرمي خلاقانه و بازارداري خلاق 24 - Bazarsazy innovative, creative and Bazargrmy creative Bazardary 25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق 25 - Communications creative and innovative communication techniques 26- قيمت گذاري خلاق 26 - creative pricing 27- مشتریمداری خلاق و مدیریت ارتباط با مشتریان 27 - Mshtrymdary creative and customer relationship management 28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری مشتري 28 - creative absorption techniques preserve customer 29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه 29 - features vendors and marketers insurance 30- مهارت های فروش و بازاریابی بیمه 30 - Sales and Marketing Skills insurance
KHFA KHFA
شرکت فکر آذین I Azin Co.
با توجه به استقبال گسترده، گروه تخصصی روانشناسی فکر آذین برگزار می نماید. Welcomed the extensive, professional groups think psychology will be held Azin.
سومین سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی Third Seminar on specialized applications and group work
مدیریت موانع روانی و رفتاری کارکنان Psychological and behavioral barriers to management staff
زیرآبزنی ،خودشیرینی، کم کاری، از زیر کار دررفتن، اغراق، غیبت، شایعه پراکنی و .... Zyrabzny, Khvdshyryny, small business, down from Drrftn, exaggerated, absence, rumors Board and ....
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی With new educational methods and a group of experienced teachers
مخاطبان دروه: Going through periods of audience:
مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف Operating managers, managers of different sectors, different Department, managers, human resources, organization managers, staff and menu Safi organizations, public affairs, staff in different parts
هدف از دوره: The aim of course:
یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات سازمانها با موانع روانی و رفتاری کارکنان می باشد هر چقدر که نیروهای انسانی یک سازمان از مهارت فنی و تخصصی برخوردار باشند مشکلات رفتاری و روانی کارکنان همیشه مشکل آفرین و هزینه بر بوده و باعث کاهش راندمان و بازدهی آنها در کار می شود هدف از این دوره آشنایی مخاطبان با روشها و تکنیک های کاهش موانع روانی و رفتاری کارکنان مانند زیراب زنی، خودشیرینی، غیبت، کم کارکنی، اغراق و ... One of the biggest problems and psychological problems and behavioral barriers organizations employees are human no matter how the forces of an organization have the technical expertise and specialized behavioral and psychological problems, staff always problematic and costly and reduce their efficiency and work efficiency The purpose of this course are familiar with the methods and techniques readers reduce barriers such as psychological and behavioral staff undersea woman, Khvdshyryny, absence, low staff, exaggeration and ... می باشد. Is.
اساتید دوره: فهیمه احمدی و علی خویه Masters course: Mohammad Ahmadi and Ali Khvyh
مدت زمان سمینار: 4 ساعت – این دوره از ساعت 14 الی 19 روز جمعه تاریخ Seminar time: 4 hours - this course is 14 to 19 days on Friday
مکان: سالن آمفی تئاتر برج بین الملل تهران و سالن همایش ها دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران Location: Tower Hall Amphitheater International Conferences Hall in Tehran and Tehran University School of Entrepreneurship
شرایط و هزینه دوره: 650000 ریال واریز به حساب Terms and course costs: 650,000 Rials Deposit Account
سرفصل های دوره: The headlines of course:
ضرورت اهمیت به مشکلات و موانع روانی و رفتاری کارکنان Necessary importance to psychological and behavioral problems and barriers to staff
انواع زیرآبزنی و راههای مقابله با آن Zyrabzny types and ways to deal with
10 تکنیک کاهش اضطراب در کارکنان 10 techniques to reduce anxiety in staff
انواع خودشیرینی و راههای مقابله با آن Khvdshyryny types and ways to deal with
5 روش مدرن جلوگیری از زیراب زنی کارکنان 5 ways to prevent undersea modern woman staff
جلوگیری از کم کاری Working to prevent low
روشهای افزایش راندمان روانی کارکنان Psychological methods increase staff efficiency
شیوه های افزایش انگیزه کارکنان Practices increase staff motivation
تکنیک های روحیه بخشی و انرژی بخشی به کارکنان Techniques of spirit and energy of staff
کارمند مداری و شیوه های موفق تشویق و ترفیع کارکنان Employee orientation and successful ways to encourage and promotion staff
نمایش فیلم View Movie
جلوگیری از شک و تردید Prevention of doubts
روشها و تکنیک های کاهش غیبت و تهمت زنی کارکنان Methods and techniques to reduce staff absence and slander a woman
کارگاه کارگروهی Workshop Workgroup
( در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد) (If you want the course to private and semi-private place your company will be held)
سمینار مهندسی و مدیریت رسانه در برنامه های تبلیغات بازاریابی و ارتباطات در اصفهان در تاریخ ۱۷ دی برگزار شد Engineering and Management Seminar in media marketing and communications program Advertise in Isfahan Persian date 17 Dey was held on
این سمینار در گردهمایی فعالان صنعت تبلیغات و بازاریابی اصفهان ارایه شد The seminar in advertising and marketing industry activists gathering was produced in Isfahan
برخی از مطالب و سرفصل های این دوره Some of the content and headlines of this term
مفاهيم و مباني مديريت و برنامه ريزي رسانه ها Concepts and principles of management and media planning
· اهداف رسانه · Targets media
· ضرورت و اهميت رسانه · Necessity and importance of media
· وظايف رسانه · Media duties
· منشور مديريت رسانه · Charter Media Management
· رسانه يابي و مديريت رسانه يابي Finding media and media management · finding
· رسانه سازي، مديريت رسانه سازي، شيوه ها و تكنيك هاي رسانه سازي · Media building, making media management, methods and techniques making media
· رسانه داري و مديريت رسانه داري Significant media and media management · significant
· تحقيقات رسانه اي · Media Research
· استراتژي هاي مديريت و برنامه ريزي رسانه · Management strategies and media planning
· خريد، فروش، اجاره و رهن رسانه · Purchase, sale, rent and mortgage media
· بازاريابي رسانه و ارتباطات بازاريابي رسانه ها · Marketing media marketing and communications media
· رسانه و مديريت محصول و فروش · Media product management and sales
· رسانه و پيام · Media and Message
· رسانه و مديريت برند · Media and brand management
· , BDI,CDI. ·, BDI, CDI.
· روانشناسي رسانه و رفتارهاي رسانه · Psychology of media and media behavior
· رفتار مخاطبان رسانه ها · Behavior of media audiences
· فرايند مديريت و برنامه ريزي رسانه · Process management and media planning
· تكنيك هاي مديريت رسانه · Media management techniques
· مدل ها والگوريتم هاي مديريت رسانه · Models Valgvrytm Media Management
· جايگاه يابي رسانه ها · Position finding media
· هدف يابي رسانه ها · Objective finding media
· تقسيم بندي رسانه ها Separation of media classification
· قيمت گذاري رسانه و اصول قيمت گذاري · Media pricing and pricing principles
· مهندسي رسانه(هوش مصنوعي در رسانه، مهندسي ارزش در رسانه، مهندسي هزينه و ....) · Media Engineering (Artificial Intelligence in the media, media, value engineering, cost engineering, and ....)
· اثربخشي در رسانه و تكنيك هاي اثربخشي رسانه ها · Effectiveness of media and techniques in media effectiveness
· فرمول هاي اثربخشي رسانه ها · Formula media effectiveness
· GRP, CPM,CRT · GRP, CPM, CRT
· CPRP · CPRP
· خلاقيت در رسانه( تكنيك هاي خلاقيت در مديريت رسانه) · Creativity in the media (media management techniques in creativity)
· نقاط قوت و ضعف رسانه ها · Strengths and weaknesses of media
· (نقاط قوت و ضعف رسانه هاي چاپي، پخشي، رسانه هاي جمعي و ....) · (Strengths and weaknesses Print Media, No showtimes, mass media, and ....)
· فرصت هاي و تهديد هاي رسانه ها · Opportunities and threats of media
· (نقاط قوت و ضعف رسانه هاي چاپي، پخشي، رسانه هاي جمعي و ....) · (Strengths and weaknesses Print Media, No showtimes, mass media, and ....)
· مرگ رسانه، پست مدرنيته و رسانه هاي پست مدرن · Death media, post modernity and post-modern media
اين دوره به صورت عملياتي و اجرايي در تيم هاي كارگاهي وكارگروهي برگزار خواهدشد This period the operational and executive team workshop will be held Vkargrvhy
•مفاهیم • concepts
•مهندسی رسانه • Engineering Media
•برنامه ریزی رسانه • Media Planning
•کارگاه کارگروهی • Workshop Workgroup
تصميم درباره رسانه Decision about the media پس از انتخاب پيام تبليغاتي وظيفه بعدي تبليغكننده، انتخاب رسانه تبليغاتي است كه پيام را منتقل ميكند. After selecting the next task Tblyghknndh advertising messages, select the advertising medium carries the message. عواملي كه در اين زمينه وجود دارند، عبارتند از: دسترسي مطلوب، فراواني و اثربخشي و انتخاب انواع رسانههاي اصلي، تصميمگيري درباره زمانبندي رسانه و تصميمگيري درباره محدوده جغرافيايي رسانه. Factors that exist in this area, include: access desired, and select the frequency and effectiveness of the main media types, media and decision-making about Schedule Media About geographic area. _ دسترسي(R): شمار افراد يا خانوارهايي است كه در يك مدت زمان معلوم، در معرض يك برنامه رسانهاي ويژه قرار ميگيرند. _ Access (R): The number of people or households that have a long time, exposed to a program put into special media. _ فراواني (F): تعداد دفعاتي در يك مدت زمان معلوم است كه يك شخص يا يك خانوار با پيام روبهرو ميشود. _ Frequency (F): Visit a known time that a person or household is faced with the message. _ اثربخشي(I): ارزش كيفي يك مرتبه پخش از راه يك رسانه است. _ Effectiveness (I): a qualitative value times through a media player is. هر اندازه دسترسي، فراواني و اثربخشي پخش بيشتر باشد، آگاهي مخاطبان بيشتر خواهد بود. Access to any size, frequency and effectiveness of distribution is more, knowledge will be more audience. _ شمار كل پخش (E): حاصل ضرب دسترسي در فراواني متوسط است. _ Of the total distribution (E): the result is multiplied by the average frequency of access. يعني R*F=E. Ie R * F = E. اين عدد، ناخالص بينندگان يا شنوندگان (GRP) هم نام دارد. This number, gross viewers or listeners (GRP) is the name. در صورتي كه با يك برنامه رسانهاي بتوان با فراواني متوسط پخش 3 به 80% منازل دسترسي پيدا كرد، گفته ميشود برنامه رسانه داراي GRP برابر با 240 است. If the media can be a program with a frequency of 3 to 80% average player access to homes, the media have called GRP program is equal to 240. حال اگر GRP برنامه رسانهاي ديگري برابر با 300 باشد، گفته ميشود اين برنامه وزينتر است، اما نميتوانيم چگونگي سرشكنشدن اين وزانت را به دسترسي و فراواني بيان كنيم. If the GRP program 300 is equal to other media, called Vzyntr this program, but can not Srshknshdn how to access this Vzant expression frequency filters. _ شمار دفعات پخش موزون (WE): اين مورد هم حاصلضرب دسترسي، در فراواني متوسط و در اثربخشي متوسط است، يعني WE=R*F*I. _ Number of harmonious play count (WE): in this case, the sums available in the average frequency and average effectiveness, ie, WE = R * F * I.
•رفتار مخاطب نسبت به رسانه • the media audience behavior
•نگرش ، بینش ، افکار مخاطب در برابررسانه • attitudes, insights, thoughts in the audience Brabrrsanh
•شخصیت در مقابل با رسانه • Characters in the media
•عکس العمل نسبت به رسانه • respond to media
•مثال: روزنامه نیویورک تایمز • Example: New York Times
•مخاطبان ما واقع بینان مترصد جدی • Our audience of serious Bynan tide
بازاریابی مخاطبان رسانه ها Marketing media audiences
•مخاطب من کیست ؟ • Who is my audience? نیازشان ،علت گوش دادن آنها، Efficacy, because listening to them,
چه میخواهند ،علایقشان، شناخت قبلی از موضوع What want, Layqshan, previous knowledge of the subject
•مشخص کردن گروه مخاطب مورد نظر • identify the desired audience groups
دانش آموز، مشتری، متخصص، همکار،... Students, clients, professional colleagues, ...
•هدف عمومی من چیست؟ • What's my general purpose?
• یادگیری ، بازدهی مطلوب ، مطرح کردن شیوه • learning, optimal performance, consider how
•هدف شخصی من چیست؟ • What is my personal goal?
رتبۀ بالاتر،حقوق بیشتر،دریافت بودجه بیشتر،... رتبۀ higher, more rights, receive more funding, ...
مشخص برای این سخنرانی: انتقال تجربه ، یادگیری ، تجربه کردن Specified for this lecture: transfer of experience, learning, experience

هیچ نظری موجود نیست: