۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

تبليغات Advertisement
X X

گاه نوشته Sometimes written
مشاوره آموزش تحقیق اجرا - بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت Counseling research training run - selling advertising creative marketing communications
سمینارها و کنفرانسهای خویه Seminars and conferences Khvyh
http://www.freeuploadimages.org/images/mkknn3jx5auqfc738n5x.jpg http://www.freeuploadimages.org/images/mkknn3jx5auqfc738n5x.jpg
علی خویه Ali Khvyh
تحقیق، آموزش، اجرا Research, training, implementation
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
www.alikhooyeh.blogfa.com www.alikhooyeh.blogfa.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ 09122991608
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ 09123998027
o سمینارها، سخنرانی ها و دوره های آموزشی آقای علی خویه o seminars, lectures and training courses, Mr. Ali Khvyh
با همکاری روانشناس بالینی:فهیمه احمدی Collaboration with the clinical psychologist: Fahimeh U.S.
o http://www.khooyeh.com/ o Http://Www.khooyeh.com/
o http://www.alikhooyeh.blogfa.com/ o Http://Www.alikhooyeh.blogfa.com/
o khooyehali@yahoo.com o Khooyehali@Yahoo.com
o fahimeh.ahmady@yahoo.com o Fahimeh.ahmady @ yahoo.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ 09122991608
09123998027 09123998027
· تالیف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش، ارتباطات و تبلیغات( سبک های تبلیغات و بازاریابی، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات و بازاریابی، مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، مدیریت استراتژیک تبلیغات، تبلیغات تریزی راهکار حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش، بازاریابی املاک و مستغلات، راز تجارت) · Compiled 6 books in marketing, sales, communication and advertising (advertising and marketing styles, tactics and techniques of advertising and marketing, engineering and NLP mind seeking marketing communications and advertising, strategic advertising management, advertising Tryzy solving creative marketing and sales issues, marketing, real estate, trade secrets)
· مجری دوره های آموزشی مرتبط با روابط عمومی، روانشناسی، ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات · Enforcement training courses related to public relations, psychology, communications, marketing, sales and advertising
ارایه بیش از ۵۰۰ ساعت آموزش اجرایی کارگاه کاربردی ودوره های آموزشی مختلف به برندها موسسات و شرکت های ملی و بین المللی Offering more than 500 hours practical training workshops executive education Vdvrh different brands and companies, institutions of national and international
· مجری و مهمان برخی از برنامه های صدا و سیما در بخش تجارت، بازاریابی، ارتباطات و فروش · Host and guests, some TV and radio programs in business, marketing, communications and sales
· مشاور محقق مدرس روانشناسی، ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات · Consultant researcher lecturer of psychology, communications, marketing, sales and advertising
مشاور مدرس و مجری مدیریت استراتژیک- برنامه ریزی استراتژیک - استراتژی های بازاریابی - استراتژی فروش Lecturer and host of Strategic Management Consulting - Strategic Planning - Marketing Strategy - Sales Strategy
o مشاور مدرس و مجری روابط عمومی ارتباطات، ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی o consultant teacher and host of public relations communication, marketing communication - communication techniques and marketing tactics
o مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات o Advertising Consultant - Engineering Advertising - Executive Advertising - Strategies and tactics of advertising techniques
o مشاور مدرس و مجری بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی o consultant teacher and marketing executive - Engineering Market - market research - marketing techniques and tactics
o مشاور مدرس و مجری فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش o consultant teacher and Sales Executive - Sales Communications - Sales Engineering - techniques and tactics to promote sales and sales
o مشاور مدرس و مجری روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های ارتباطات موثر - o consultant teacher and host of Public Relations - Public Relations engineering - techniques and tactics of public relations - the principles and techniques of negotiation - effective communications tactics -
o عضو انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMAR o Member of ESOMAR Market Research Europe
o عضو 1to1media o Member 1to1media
o عضو WARC o member of WARC
o عضو افتخاري انجمن بازاريابي و انجمن تحقيقات بازار ايران o Honorary Member Association of Marketing and Marketing Research Association
o عضو انجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران o Member of Association of Advertising Companies
o تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات o Developing and poster-style advertising schools advertising for the first time
o شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش و تبلیغات o participate in various seminars in Marketing, Sales and Advertising
o مدرس دوره هاي مختلف خلاقيت، تريز، بازاريابي ، فروش، تبليغات، روانشناسي، ارتباطات و .... o Tutor different periods of creativity, Tryz, marketing, sales, advertising, psychology, communications, and ....
o عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... o Member of Editorial Board of economic publications, advertising and marketing advertising such as engineering, science promotion, marketing management and advertising ....
o انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف o duty positions Business Manager, Sales Manager, Marketing Manager, Advertising Manager, creativity and research and development in different companies
o مبدع و مخترع شيوه هاي نوين و خلاقانه بازاريابي و تبليغات و فروش o inventor and invented new techniques and innovative marketing and advertising and sales
o ثبت دو اختراع o register two patent
o توليد و اجراي نرم افزار آموزشي و اجرايي راز تجارت و بازاريابي خلاق o production and implementation of educational software and trade secrets and marketing executive creative
o مشاور بازاريابي و تبليغات شركت هاي معتبر ايراني و خارجي o Marketing and Advertising Consultant Iranian and foreign companies
o مولف و مترجم بيش از 5 عنوان كتاب در زمينه بازاريابي و تبليغات o The author and translator of more than 5 books in the field of marketing and advertising
o فعاليت بيش از 15 سال در تمامي زمينه هاي هنري و تبليغاتي o more than 15 years of activity in all areas of art and advertising
o مجري و مدير تحقيق و توسعه مجله تبليغات انجمن صنفي تبليغاتي ايران و... o Executive and Director of Research and Development Association of Advertising Journal of Advertising and ...
o o
دوره های آموزشی و سمینارهای مرتبط Training courses and seminars related to
نام دوره Course
ساعت Time
شهریه Tuition
ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی Integrated Marketing Communication (IMC) in business and manufacturing industries and services
4 4
مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات Advertising and management practices to produce a propaganda campaign
4 4
روابط عمومي و برنامه هاي ارتباطي خلاق با مشتريان Public relations and creative communications programs with customers
4 4
تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها Techniques to promote sales and sales engineering businesses
4 4
فروش خلاق Creative Sales
4 4
بازاريابي خلاق Creative Marketing
5 5
تبليغات خلاق Advertising creative
4 4
مدیریت رسانه، برنامه ريزي رسانه اي و مهندسي رسانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات Media management, media planning and engineering in the communications media marketing and advertising
3 3
مهندسی مجدد و مهندسی ارزش در ارتباطات و تبلیغات Re-engineering and value engineering in the communications and advertising
4 4
مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی Engineering Artificial Intelligence clever advertising and communication campaigns
2 2
تكنيكها و تاكتيك هاي تبليغات خلاق Creative advertising techniques and tactics
4 4
تبليغات پست مدرن Advertising postmodern
4 4
مكتب ها و سبك هاي تبليغات Schools and styles advertisement
4 4
تکنیک های ان ال پی در فروش و بازاريابي NLP techniques in seeking sales and marketing
4 4
تبلیغات و بازاریابی تریزی و تكنيك هاي تريز در تبليغات خلاق Advertising and marketing techniques Tryz Tryzy and creative in advertising
4 4
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و وب 2 Marketing and Advertising Internet and Web 2
2 2
دوره های تخصصی و کاربردی دیگر از گروه و شرکت خویه فکر آذین Specialized courses and other functional groups and companies think Khvyh Azin
این دوره های به طور تخصصی و کابردی برای شرکت های مختلف اجرا شده است و می توان با تغییراتی برای شرکت های دیگر قابل اجرا باشد. The courses to professional and applied for different companies and can be implemented for other changes applicable.
نام دوره آموزشی Course Name
سمینار تخصصی Professional Seminar
خصوصی Private
نیمه خصوصی Semiprivate
1- تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی 1 - techniques and methods to deal with unhappy customers
2- روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته 2 - Methods and systems for attracting customers lost
3- روانشناسی مشتری 3 - Customer psychology
4- روانشناسی فروش 4 - Sales Psychology
5- تکنیک های برقراری ارتباطات موثر 5 - Effective communication techniques
6- مهندسی فروش 6 - Sales Engineering
7- فروش خلاق 7 - Creative Sales
8- بازاریابی خلاق 8 - Creative Marketing
9- روانشناسی بازاریابی تلفنی 9 - Telephone Marketing Psychology
10- تکنیک های استخدام و تهیه نیروهای انسانی 10 - Employment and preparation techniques Manpower
11- تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده در پیشبرد فروش و بازاریابی 11 - analysis of consumer behavior in the promotion of Sales and Marketing
12- اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش 12 - Principles and Rftarsnjy Rftarshnasy sales
13- مدیریت فروش بین الملل 13 - International Sales Manager
14- روشها انجام تجارت و بازاریابی بین الملل 14 - Methods of doing business and international marketing
15- شیوه های تشویق و ترفیع منابع انسانی 15 - ways to encourage and promotion of human resources
16- انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی 16 - Motivation and incentive management in Sales and Marketing
17- تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی 17 - techniques to raise productivity Manpower
18- سیستم های کنترل کیفیت 18 - Quality Control Systems
19- موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران 19 - obstacles and constraints affect the behavior of buyers
20- روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی 20 - ways to increase creativity Manpower
21- دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی 21 - Human Resources Courses in Applied Creativity
22- بازاریابی انگیزه 22 - Marketing Motivation
23- راز تجارت 23 - trade secrets
24- مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف 24 - Discount management, and psychology techniques discount discount
25- تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری 25 - Pricing techniques and psychology Pricing
26- مدیریت مشتریان سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت 26 - Customer Management practices hard and difficult to negotiate with customers
27- تاکتیک های مذاکره در شرایط مشکل 27 - negotiating tactics in difficult conditions
28- مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع 28 - Management Representative and Distribution Channels
29- شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...) 29 - management practices in the mental barriers Manpower Organization (Zirab woman, Khvdshyryny from Zyrkar Drftn and ...)
30- مدیریت نوآوری و خلاقیت 30 - Creativity and Innovation Management
31- بازاریابی املاک و مستغلات 31 - Real Estate Marketing
32- تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک 32 - e-commerce and e-commerce techniques to improve
33- اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش 33 - Principles and methods of writing an effective letter-writing and communication in the marketing and sales
34- تبلیغات انسانی مناسب برای بهبود ارتباطات بازاریابی 34 - Suitable for improved human Advertising Marketing Communications
35- ارتباطات بازاریابی بین الملل 35 - International Marketing Communications
36- سیستم های ترفیع و تشویق در تجارت بین الملل 36 - promotion systems and encouraging international trade
37- تبلیغات و استراتژی های تبلیغات در بازارهای جهانی 37 - propaganda and advertising strategies in global markets
38- طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه 38 - suitable store design and layout techniques and effective store layout
سرفصل های ارایه مطالب بازاریابی خلاق، تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق The headlines offer creative marketing materials, creative marketing techniques and advertising creative
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز 1 - The importance and necessity of creative marketing in the world today
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق 2 - Definition and creative marketing concepts
3- اصول خلاقیت در بازاریابی 3 - Creativity in Marketing Principles
4- منشور بازاریابی خلاق 4 - Bill of creative marketing
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...) 5 - Normal creative marketing techniques (the packaging size and color scheme ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و .... 6 - Average creative marketing techniques (a combination, adjustment and conflict ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....) 7 - Advanced Techniques Creative Marketing (Tryz, random, moving Jazi, gorillas, clover and ....)
8- مثلث بازاریابی خلاق 8 - Triangle Creative Marketing
9- آمیخته بازاریابی خلاق 9 - Creative Marketing Mix
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق a. Pricing creative and innovative pricing techniques
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق b. distribution of creative techniques and innovative distribution channels
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق c. Communications creative and innovative communication techniques
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق d. creative product and creative product marketing techniques
10- انواع بازاریابی خلاق 10 - types of creative marketing
a. بازاریابی خلاق درونی a. internal creative marketing
b. بازاریابی خلاق بیرونی b. external creative marketing
c. بازاریابی خلاق سطحی c. level of creative marketing
d. بازاریابی خلاق شاخه ای d. creative marketing directory
11- انواع خلاقیت در بازاریابی 11 - types of creativity in marketing
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر a. creative change - change marketing
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای b. Create or creatable creativity - Marketing structure
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی c. creative transformation - transformation of Marketing
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی d. creative communications - marketing communications
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی e. Creativity succession - succession Marketing
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی f. creative layout - layout marketing
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی g. a combination of creativity - Marketing mix
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی h. regulatory creativity - Marketing Regulatory
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس i. creativity reverse - Reverse Marketing
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی j. ooze creativity - Marketing secretory
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی k. creativity absorption - absorption Marketing
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی l. creative influence - marketing influence
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی m. multi-dimensional creativity - marketing multi-dimensional
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی 12 - Tryz Tryz techniques and creative marketing - marketing Tryzy
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و.... Replacement, combination, substitution, exaggeration, elimination, Jangzary, layout, adjustment, respectively, extraction, visualization, writing and simple ....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق 13 - Creative Marketing Communications Creative
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق 14 - creative marketing communications techniques
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق Creative marketing techniques Working Group Workshop
- بازاریابی با تاکید بر بازاریابی خلاق - Marketing with an emphasis on creative marketing
منشور بازاريابي خلاق Charter creative marketing
بازارسازي خلاقانه، بازارگرمي خلاقانه و بازارداري خلاق Makers of creative, innovative and Bazardary Bazargrmy creative - آشنایی با مفاهیم مدیریت بازاریابی، انواع بازار، تقسیمبندیهای جدید بازار و بازار هدف - Introduction to Marketing Management concepts, types of markets, new market divisions and target market
مديريت محصولات و خدمات خلاقانه Management of innovative products and services قيمت گذاري خلاق Creative pricing - مشتریمداری خلاق - Creative Mshtrymdary
فنون خلاقانه جذب مشتري Creative arts attract customers
بازاريابي تريزي و اصول تريز در بازاريابي Tryzy marketing principles in marketing Tryz - روشهای خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید - Innovative ways to penetrate new markets, current and
كانال هاي توزيع خلاقانه Innovative distribution channels - تحلیل رقبا و اصول کلی استراتژی رقابتی - Analysis of competitors and the general principles of competitive strategy
استراتژي هاي خلاقانه بازاريابي Creative marketing strategies - بازاریابی خلاق با نگرش بازاریابی در ایران - Marketing creative marketing approach with Iran - روشهای بازاریابی خلاق در ایران - Creative marketing techniques in
بازاريابي خلاق اينترنتي و وب2 Creative Internet Marketing and Web 2
ارتباطات خلاقانه در بازاريابي Creative marketing communications
بازاريابي پست مدرن Postmodern marketing
تبليغات خلاق Advertising creative مطالعه موردی و كارگاه هاي کارگروهی Case study workshops and working group
سرفصل های ارایه مطالب فروش خلاق و مهندسی فروش Headlines creative sales presentations and sales engineering
مهندسي فروش و فروش خلاق Engineering, sales and creative sales
سرفصل هاي دوره: Course headings:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش Definitions importance and necessity of Sales Engineering
شاخص های مهندسی فروش Sales Engineering Indicators
تکنیک های مهندسی فروش Engineering sales techniques
مهندس فروش و مهندسی بازار Sales Engineer Engineering Market
اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش Mistakes and errors Engineering Sales
تکنیک های ضد خطا در فروش Anti-error techniques in selling
10 نقطه كور فروش 10 blind spot sales
10 اشتباه فروش 10 sales mistakes
مهندسی فروش در چند بازار جهانی Engineering sales in many global markets
10 تكنيك مهندسي فروش 10 sales engineering techniques
رفتار خریداران در مهندسی فروش Buyer behavior in engineering sales
تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن Modern communication techniques in selling
10 تكنيك فروش خلاق 10 innovative sales techniques
10 تاكتيك فروش خلاق 10 creative sales tactics
10 استراتژي فروش خلاق 10 creative sales strategies
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری Creative techniques to communicate with the customer
10 تكنيك قيمت گذاري خلاق 10 creative pricing technique
10 تكنيك خلاق جذب مشتريان 10 creative techniques attract customers
دام ها و کابوس های فروشندگان Livestock and retail nightmares
10 تكنيك تبليغات خلاق 10 creative advertising techniques
سبك هاي فروش Selling styles
به نام خدا The name of God
دوره آموزشی بنچ مارکینگ Bench course Markyng
اصول، مبانی،مفاهیم، ابزارها و تکنیک ها Principles, principles, concepts, tools and techniques
به صورت کاربردی و کارگروهی Be applied and Workgroups
مدرس: مهندس علی خویه Tutor: Mr. Ali Khvyh
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
09122991608 09122991608
مخاطبان: تولید کنندگان، مدیران، کارکنان، کارآفرینان، معاونان و مدیران صنایع مختلف، دست اندرکاران صنعت و تولید، فروشندگان و بازاریان و بازاریابان، مدیران منابع انسانی و .... Audience: producers, directors, employees, entrepreneurs, managers and assistants in different industries, those involved in manufacturing, vendors and merchants and marketers, managers and human resources ....
1- اصول و مبانی بنچ مارکینگ 1 - the fundamentals Markyng Bench
2- مفاهیم و تعاریف 2 - Concepts and definitions
3- کاربردها و کارکردها 3 - applications and functions
a. در تولید ، محصول و خدمات a. the production, product and service
b. در فروش و بازاریابی b. in Sales and Marketing
c. درکنترل کیفیت c. Quality Drkntrl
d. در سیستم سازی و مدیریت سیستم ها d. system building and management systems
e. در بسته بندی e. packaging
f. در تبلیغات f. in advertising
g. در بهبود مدیریت منابع انسانی g. to improve human resource management
h. در رفتار سازمانی h. in organizational behavior
i. در سبک های مدیریت i. management style
j. .... j. ....
4- ضرورت و اهداف بنچ مارکینگ 4 - Objectives and necessity Markyng Bench
5- وظایف بنچ مارکینگ 5 - Duties Markyng Bench
6- منابع بنچ مارکینگ 6 - Bench Resources Markyng
7- روشهای اجرای بنچ مارکینگ همراه با کار تیمی و به صورت اجرایی 7 - Run Bench Markyng methods with teamwork and as executive
8- ابزارهای بنچ مارکینگ 8 - Bench Tools Markyng
9- مزایا و معایب روشهای اجرای بنچ مارکینگ 9 - Advantages and disadvantages of implementation methods Markyng Bench
10-تکنیک های اجرای بنچ مارکینگ با توجه به کارکرد و کاربرد 10 - Bench implementation techniques Markyng the function and application
11-انواع بنچ مارکینگ 11 - Various bench Markyng
12-نمونه های بنچ مارکینگ در شرکت های مختلف 12 - Bench Markyng samples in different companies
13-نمونه های عملی از بنچ مارکینگ 13 - Examples of practical bench Markyng
a. در تولید ، محصول و خدمات a. the production, product and service
b. در فروش و بازاریابی b. in Sales and Marketing
c. در بسته بندی c. packaging
d. در تبلیغات d. advertise
e. در بهبود مدیریت منابع انسانی e. to improve human resource management
f. در رفتار سازمانی f. in organizational behavior
g. در سبک های مدیریت g. management style
h. .... h. ....
14-مراحل و فرایند اجرای بنچ مارکینگ همراه با کارگاه عملی 14 - process and implementation process Markyng bench with a practical workshop
a. انواع فرایندها a. types of processes
b. فرایند اختصاصی اجرای بنچ مارکینگ مناسب سازمان b. Run the bench proprietary process Markyng appropriate organization
15-نکات مهم در اجرای حرفه ای بنچ مارکینگ 15 - Highlights in the implementation of professional bench Markyng
16-خلاقیت در بنچ مارکینگ 16 - Creativity Bench Markyng
17-تکنیک ها و روشهای خلاقانه اجرای بنچ مارکینگ 17 - implementation of innovative techniques and methods Markyng Bench
18-کارگاه خلاقیت در بنچ مارکینگ 18 - Creativity Workshop Bench Markyng
19-آسیب شناسی بنچ مارکینگ چندین شرکت 19 - Pathology Bench Markyng several companies
20-نمایش فیلم 20 - Screening
21-کارگاه کارگروهی 21 - Working Group Workshop
22-ارزیابی و تجزیه و تحلیل دوره 22 - evaluation and analysis period
مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند و مدیریت برند Name brand management and brand management and brand engineering
brand management brand management
brand engineering brand engineering
مهندس علی خویه Engineer Ali Khvyh
مولف محقق مشاور و مجری برنامه های ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت فروش و تجارت Author, consultant and executive researcher marketing communications programs, advertising sales and business creativity
www.alikhooyeh.blogfa.com www.alikhooyeh.blogfa.com
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
برند چیست و چه کاربردهایی دارد؟ What brand is and what applications?
اصول برندسازی Principles Brndsazy
اصول نشان سازی Building principles that
مدیریت برند Brand Management
مهندسی برند Brand Engineering
مهندسی نشان تجاری Engineering trade show
مدیریت مخاطبان برند Target Brand Management
برنامه های پیشبرد برند Programs to promote brand
شخصیت برند Brand Personality
هویت برند Brand identity
سرقفلی برند Goodwill Brand
تکنیک های برندسازی Techniques Brndsazy
تکنیک های برند داری Techniques you are
موانع نفوذ برند در دل مخاطبان Penetration barriers are at the heart of the audience
اصل و ریشه برند Primary roots are
مدیریت استراتژیک برند Strategic Brand Management
سلامت برند Brand Health
نگهداری برند Brand Maintenance
اصول نگهداری و مراقبت از برند Principles of care are
استاندارد های برند Brand Standards
سبک های برند و سبک ها نام و نشان تجاری Style and brand name and brand styles
برند و رفتار مصرف کنندگان Brand and consumer behavior
کنترل رفتار برند Brand behavior
تحقیقات برند Brand Research
تجزیه وتحلیل ساختار برند Analyze the structure of brand
چک لیست کنترل و تعمیر برند Czech list control and repair are
دوره هاي آموزشي ارتباطات موثر و خلاق Training effective and creative communication
سرفصل هاي اين دوره: The headlines of this period:
10 تكنيك آسيب شناسي ارتباطات 10 Communication Pathology Technique
10 تكنيك ارتباط خلاق در زندگي و كسب و كار 10 creative communication techniques in business and life
ان ال پي در ارتباطات خلاق NLP foundation in creative communications
هيپنوتيزم ارتباطات Hypnotic communication
10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش 10 creative communication techniques in selling
10 تكنيك خلاقانه ارتباطات بازاريابي 10 techniques of creative marketing communications
مهندسي ارتباطات در زندگي و تجارت Communications engineering and business life
زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang) Body language communication creative (creative body lang)
ارتباطات خلاق در زندگي و كسب و كار و تجارت Life and creative communications business and trade
تكنيك هاي خلاقانه ارتباطات براي پيشبرد اهداف Innovative communication techniques to promote goals
دوره آموزشی Courses
((مهندسي ذهن و ان ال پي در بازاريابي، تبليغات و فروش)) ((NLP engineering mind and follow in marketing, advertising and sales))
همراه با كارگاه عملي و اجرايي With practical workshops and executive
مدرس مولف مشاور محقق روانشناسی ، ارتباطات، تبليغات و بازاريابي Author, lecturer of psychology consultant researcher, communications, advertising and marketing
مولف كتاب ان ال پي در تبليغات و بازاريابي Author NLP foundation in advertising and marketing
برخي از سرفصل هاي سمينار: Some seminar headings:
مهندسی ذهن Engineering Mind
مشخصه های ان . Features of it. ال. El. پی در بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Following the advertising and marketing communications
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاريابي Structural engineering in mind and NLP following sales and marketing
الف)اعصابو شبکه های عصبی A) Asabv neural networks
ب)زبان و زبانشناسي B) Language and Linguistics
ج)برنامهريزي C) Planning
نقش اعصاب در تبلیغات Role of nerves in advertising
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Aware of their unconscious mind and the sale of advertising and marketing communications
بازاریابی ، ارتباطات و تبلیغات با استفاده از ضمیرناخودآگاه Marketing, communications and advertising using Zmyrnakhvdagah
۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود 1 - their original sharpness, and his waking moments of nobility and self-insight
۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز 2 - Using the principle of concentration
۳- اصل استفاده از قدرت سوال 3 - Using the power of the principle question
۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت 4 - The original sentences using positive injunctive and authentication
۵ - اصل تصویر سازی ذهنی 5 - Illustration primary mental
بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی Hypnotic marketing, hypnotic Advertise
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Engineering principles in mind and seek NLP Sales Marketing Advertising and Communications
اصل مدلسازی Modeling Principle
فرايند مدلسازي Process Modeling
1- اصل باورها و ارزش ها 1 - primary beliefs and values
2- اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات 2 - original message intelligent (SMART) in the sale of advertising and marketing communications
3- اصل پیش فرض ها 3 - The original defaults
4- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها 4 - The original framework, the rules; techniques
5- اصل خطوط زمانی 5 - The original time line
6- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات 6 - TOTE model principle in selling advertising and marketing communications
7- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات 7 - The original model ROLE sales marketing advertising and communications
8- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات 8 - The original meta-model in selling advertising and marketing communications
9- اصل مدل Score در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات 9 - Model Score in the original sale advertising and marketing communications
اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات Following the principles of NLP in selling advertising and marketing communications
10- اصل زبان بدن در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات 10 - The original body language in selling advertising and marketing communications
11- اصل دی ان ای ان ال پی 11 - The original DNA following NLP
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری A) messages, visual media and audiences
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی B) messages, audio media and audiences
ج - پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی C - Messages, media and audiences touch
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی ) D) messages, media and audiences calculator (rational - argument)
12- اصل مدل ميلتون 12 - The original model Milton
اصول شش ماده اي تبلیغات و ارتباطات در ان ال پی Six principles of advertising and communication material in NLP following
سرفصل هاي دوره مديريت و برنامه ريزي رسانه و مهندسي رسانه در بازاريابي تبليغات و فروش Headings course management and media planning and engineering in the media advertising marketing and sales
سرفصل هاي دوره مقدماتي و حرفه اي Headings Foundation and Vocational
مديريت و برنامه ريزي رسانه Media Management and Planning
Media management Media management
Media planning Media planning
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
http://alikhooyeh.blogfa.com/page/resumecv.aspx http://alikhooyeh.blogfa.com/page/resumecv.aspx
به صورت عملياتي و اجرايي در تيم هاي كارگاهي و كارگروهي Be operational and executive team workshop and Workgroups
سرفصل هاي اين دوره.................................................................................. The headlines of this period .............................................. ....................................
· مفاهيم و مباني مديريت و برنامه ريزي رسانه ها · Concepts and principles of media planning and management
· اهداف رسانه · Media objectives
· ضرورت و اهميت رسانه · Necessity and importance of media
· وظايف رسانه · Media duties
· منشور مديريت رسانه · Charter Media Management
· رسانه يابي و مديريت رسانه يابي · Seeking media and media management detection
· رسانه سازي، مديريت رسانه سازي، شيوه ها و تكنيك هاي رسانه سازي · Making media, making media management, media, methods and techniques of building
· رسانه داري و مديريت رسانه داري · Significant media and media management significantly
· تحقيقات رسانه اي · Media Research
· استراتژي هاي مديريت و برنامه ريزي رسانه · Management strategies and media planning
· خريد، فروش، اجاره و رهن رسانه • Buy, sell, rent and mortgage Press
· بازاريابي رسانه و ارتباطات بازاريابي رسانه ها · Marketing media marketing and communications media
· رسانه و مديريت محصول و فروش · Media and product management and sales
· رسانه و پيام · Media and Message
· رسانه و مديريت برند · Media and brand management
· , BDI,CDI. ·, BDI, CDI.
· روانشناسي رسانه و رفتارهاي رسانه · Media psychology and media behavior
· رفتار مخاطبان رسانه ها · Behavior of media audiences
· فرايند مديريت و برنامه ريزي رسانه · Media planning and management process
· تكنيك هاي مديريت رسانه · Techniques of media management
· مدل ها والگوريتم هاي مديريت رسانه · Models Valgvrytm media management
· جايگاه يابي رسانه ها · Position detection media
· هدف يابي رسانه ها · Target detection media
· تقسيم بندي رسانه ها · Classified media
· قيمت گذاري رسانه و اصول قيمت گذاري · Media pricing principles and pricing
· مهندسي رسانه(هوش مصنوعي در رسانه، مهندسي ارزش در رسانه، مهندسي هزينه و ....) · Media Engineering (Artificial Intelligence in the media, the media value engineering, cost engineering and ....)
· اثربخشي در رسانه و تكنيك هاي اثربخشي رسانه ها · Effectiveness of media and techniques of effective media
· فرمول هاي اثربخشي رسانه ها · Formula effective media
· GRP, CPM,CRT · GRP, CPM, CRT
· CPRP · CPRP
· خلاقيت در رسانه( تكنيك هاي خلاقيت در مديريت رسانه) · Media creativity (creativity techniques in media management)
· نقاط قوت و ضعف رسانه ها · Strengths and weaknesses of the media
· (نقاط قوت و ضعف رسانه هاي چاپي، پخشي، رسانه هاي جمعي و ....) · (Strengths and weaknesses of print, radio, broadcasting, mass media and ....)
· فرصت هاي و تهديد هاي رسانه ها · Opportunities and threats of media
· (نقاط قوت و ضعف رسانه هاي چاپي، پخشي، رسانه هاي جمعي و ....) · (Strengths and weaknesses of print, radio, broadcasting, mass media and ....)
· مرگ رسانه، پست مدرنيته و رسانه هاي پست مدرن Media · death, post modernism and post-modern media
اين دوره به صورت عملياتي و اجرايي در تيم هاي كارگاهي وكارگروهي برگزار خواهدشد. This period as the operational and executive teams Vkargrvhy workshop will be held.
براي اولين بار در ايران For the first time in Iran
كارگاه هاي كاربردي خلاقيت در تبليغات بازاريابي و فروش Practical workshops on creative marketing and advertising sales
تخصصي ترين ورك شاپ هاي بازاريابي تبليغات فروش ارتباطات و روابط عمومي The most professional workshop advertising sales marketing communications and public relations
Special creative workshop in marketing communication advertising and selling Special creative workshop in marketing communication advertising and selling
كارگاه هاي كارگروهي تكنيك هاي اجرايي خلاقيت در بازاريابي و تبليغات و فروش Working Group workshops executive creative techniques in marketing and advertising and sales
دوره ها بر اساس شغل و علاقمندي شما و انتخاب شما برنامه ريزي خواهدشد Courses based on job and your interest and your choice will be planning
كاربرد تكنيك ها در تبليغات، بازاريابي، فروش، ارتباطات و روابط عمومي مي باشند. Application techniques in advertising, marketing, sales, communications and public relations are.
عناوين كارگاه ها: Workshops topics:
تكنيك كارگاه Technique Workshop
تريز TRIZ Tryz TRIZ
تكنيك سناريونویسی Technique Snaryvnvysy
كارت سنجاقي Card pins
تكنيك زنبوري یا شبکه ای Bee technique or a network
تكنيك هاي آينده پژوهي Techniques Future Study
تكنيك طوفان مغزي (BRAIN STORMING) Brainstorming techniques (BRAIN STORMING)
NGT/multivoting NGT / multivoting
تكنيك ARIZ ARIZ technique
تجسم خلاق Creative Visualization
SIL SIL
هوش مصنوعي Artificial Intelligence
جرقه هاي احتمالي Arc possible
Benchmarking Benchmarking
تكنيك USIT USIT technique
مهندسي معكوس Reverse engineering
تكنيك OTSM Technique OTSM
تحليل هاي چرخه اي Cycle analysis
تكنيك NLP NLP Technique
تكنيك TTVC Technique TTVC
scamper scamper
نیلوفر آبی، لانه شیر، گوردون / ليتل، گالري، گشت گذار Lotus, nestle milk, Gordon / Little, gallery, tour the transition
دلفی Delphi
TKJ TKJ
ماتريس هاي ريخت شناسي Matrix of morphological
نظام پيشنهادها Suggestions system
Pcc Pcc
گمبا كايزن Gmba Kayzn
یک نمونه از سمینارهای تخصصی One example of specialized seminars
مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری Creative marketing and engineering market in tourism and tourism
سرفصل های سمینار مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری The headlines and market engineering seminar on creative marketing and tourism industry
1- اهمیت و ضرورت مهندسی بازار در صنعت توریسم 1 - The importance and necessity of Engineering in tourism market
2- اصول بازاریابی توریسم و گردشگری 2 - Principles of Tourism Marketing and Tourism
3- مهندسی بازار و جذب توریسم 3 - Engineering and attract tourism market
4- مهندسی بازار در آژانس های هواپیمایی، خدمات مسافرتی، صنعت هتلداری و صنایع وابسته به توریسم و گردشگری 4 - aviation engineering market agencies, travel services, hotel industry and tourism-related industries and tourism
5- ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنایع وابسته توریسم 5 - Integrated Marketing Communications in Tourism Related Industries
6- تکنیکهای جذب توریسم و گردشگری 6 - techniques attract tourism and tourism
7- مهندسی رسانه در صنعت توریسم 7 - Engineering the media in tourism
8- ارتباطات خلاق در صنعت توریسم 8 - creative communications in tourism
9- عناصر مهم کلیدی در مهندسی بازار 9 - important elements of key market engineering
10- منابع بازاریابی 10 - Marketing Resources
11- تکنیک ها و تاکتیک های ارایه خدمات خلاقانه به گردشگران 11 - techniques and tactics of innovative services to tourists
12- سیستم ها و روشهای مشتری مداری و مشتری گرایی در صنعت توریسم 12 - Systems and methods for customer-oriented and customer-oriented tourism industry
13- بازارسازی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم 13 - Market-makers and creative techniques in tourism
14- بازارداری خلاق درصنعت توریسم 14 - Bazardary creative tourism industry
15- بازارگرمی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم گردشگری 15 - Bazargrmy creative techniques in tourism industry
16- PST در بازار گردشگری 16 - PST Tourism Market
17- تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق در صنایع وابسته با توریسم و گردشگری 17 - Marketing and selling techniques related with tourism, creative industries and tourism
18- تبلیغات خلاق در صنعت توریسم و گردشگری 18 - creative advertising in the tourism industry and tourism
19- مطالعه رفتار گردشگران و شیوه های خلاقانه جذب گردشگران 19 - Study the behavior of tourists and creative ways to attract tourists
20- استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در صنعت گردشگری و توریسم 20 - Marketing and Advertising Strategies in the Tourism Industry and Tourism
21- تکنیک های تبلیغات مدرن در صنعت توریسم وگردشگری 21 - modern advertising techniques in tourism Vgrdshgry
22- بازاریابی الکترونیکی در توریسم 22 - e-Marketing in Tourism
23- چگونگی استفاده از برخی از سیستم های 5s, kaizen,poka youka, 6sigma و ... 23 - how to use some systems 5s, kaizen, poka youka, 6sigma and ... در صنعت توریسم وگردشگری In tourism Vgrdshgry
24- کارگاه کارگروهی مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنایع گردشگری وتوریسم 24 - Market Engineering Task Force workshop on creative marketing and tourism industries Vtvrysm
دوره آموزشی روانشناسی ارتباطات Psychology Course Communications
مفاهیم و ضرورت ارتباطات در دنیای امروز Concepts and the necessity of communication in today's world
تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات Psychological techniques for communication
تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات Techniques to identify people in the communication
موفقیت درارتباطات Drartbatat success
نماد ها و نشانه ها در ارتباطات Symbols and signs in communication
زبان بدن در ارتباطات Body language communication
انتقال پیام ها و انواع پیام ها در ارتباطات Transmission of messages and message communication
پارازیت های ارتباطی Communication noise
موانع ارتباطات Communication barriers
مقابله با خجالت Coping with shame
تکنیک های برقراری ارتباطات موثر Effective communication techniques
دوره آموزشی تکنیکهای روان درمانی مشتریان ناراضی Training techniques, psychotherapy clients dissatisfied
دوره آموزشی تجزیه تحلیل رفتار مصرف کننده و رفتار مشتریان و نقش آن در پیشبرد فروش و بازاریابی Course analyze consumer behavior and customer behavior and its role in the promotion of Sales and Marketing
سرفصل های این دوره: The headlines of this period:
کاربردهای رفتار مصرف کننده Applications consumer behavior
عناصر رفتار مصرف کننده Elements of consumer behavior
فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان Decision-making process customers and consumers
تصمیمات مصرف کننده Consumer decisions
ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان Nature of consumer behavior and customer
انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها Anv customers and ways to deal and sell them
بینش مشتریان و مصرف کنندگان Insight into customers and consumers
ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان Customer evaluation and consumer culture
موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران Obstacles and constraints affect the behavior of buyers
بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان Marketing and values of internal and external customers and consumers
فرایند اجتماعی مشتریان Customers social process
ارتباطات درونی مشتریان Internal Communications Customers
ماهیت تاثیری رفتاری مصرف کنندگان و مشتریان Affect the nature of consumer behavior and customer
انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و متشریان Motivation and personality consumer sentiment and Mtshryan
یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان Learning and memory, intelligence, customers and consumers
سنجش هیجانات مشتریان Measuring customer emotions
دوره آموزشی وسمینار بازاریابی و تجارت بین الملل Course Vsmynar marketing and international business
وظایف بازاریابی و تجارت بین الملل Marketing and international trade obligations
بازارهای جهانی Global markets
فرهنگ آداب رسوم سیاست و محیط بازار جهانی Culture, customs policy and customs global market environment
ریسک های کسب و کار تجارت بین الملل Business risks in international business
روشها انجام تجارت و بازاریابی بین الملل Methods of doing business and international marketing
تحقیقات بازاریابی بین الملل International Marketing Research
ارتباط با مشتریان بین المللی Relationship with international customers
بازاریابی در انواع ملیت ها Marketing in a variety of nationalities
گروه های تجاری بین المللی International business groups
استراتژی های ورود به بازارهای جهانی Strategies into global markets
رقابت جهانی Global competitiveness
کانال های بازاریابی بین الملل International Marketing Channels
صادرات و واردات Export & Import
ارتباطات بازاریابی بین الملل International Marketing Communications
سیستم های ترفیع و تشویق در تجارت بین الملل Systems promoted and encouraging international trade
تبلیغات و استراتژی های تبلیغات در بازارهای جهانی Advertising and advertising strategies in global markets
مدیریت فروش بین الملل International Sales Manager
دوره آموزشی روانشناسی فروش و روانشناسی بازار Psychology Courses Sales and market psychology
نقش و اهمیت روانشناسی در فروش The role and importance of psychology in sales
گفتار درمانی فروش Speech Therapy Sales
تکنیک شنیدن موثر Effective listening techniques
رفتار شناسی مشتریان Customer Behavior Studies
تکنیک های رفتار شناسی Behavior Biology Techniques
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش Rftarshnasy principles and Rftarsnjy sales
رواندرمانی مشتریان Psychotherapy Clients
تکنیک های قیمت کذاری روانشناسی Price Kzary psychology techniques
فروش روانشناسانه Sales psychological
روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی Lubricant sales techniques Psychology
10 اصل جذب مشتریان بیشتر Article 10 further attract customers
10 اصل فروش آسان Article 10 sales easy
سرفصل های دوره آموزشی بازاریابی و فروش املاک و ساختمان The headlines of course marketing and selling real estate and construction
بازاریابی ملک و ساختمان چیست What is marketing the property and building
هدف از بازاريابي ملك و ساختمان The aim of marketing the property and building
برخی از تعاريف و مفاهيم مهم در بازاریابی ،خرید و فروش ملک و ساختمان Some important definitions and concepts in marketing, buying and selling property and building
عوامل موثر بر عرضه و تقاضا ملك Factors affecting supply and demand property
مديريت تقاضا در بازاريابي ملك و ساختمان Demand management in marketing the property and building
جعبه ابزار يا آميخته بازاريابي ملك و ساختمان Marketing toolbox or mixed property and building
ابعاد گوناگون بازاریابی ساختمان و ملك Various marketing aspects of building and property
روش ها و تكنيك هاي بازارگرايي و بازارشناسي ساختمان و ملك Methods and techniques of building and property market orientation and Bazarshnasy
فرآيند مديريت بازاريابي ملك و ساختمان Marketing the property and construction management process
تجزيه و تحليل فرصتهاي خريد فروش و بازار ملك، ساختمان و مسكن Analysis of market opportunities to buy and sell property, construction and housing
جستجو و انتخاب بازارهاي هدف Search and selection of target markets
اندازه گيري و پيش بيني تقاضا Measuring and forecasting demand
تقسيمبندي بازار در ساختمان و ملك Market divisions in buildings and property
هدف گيري در بازار املاک و ساختمان Targeting property market and construction
جايگاه يابي در بازار املاک و ساختمان Position in the market seeking real estate and construction
سازماندهي، اجرا و کنترل فعاليتهاي بازاريابي Organize, implement and control marketing activities
فرايند تحقيقات بازاريابي در بازار ملک و ساختمان Marketing research process in the property market and construction
مرحله اول: تعريف مساله و تعيين اهداف تحقيق First stage: defining the problem and research objectives
فرایند 6 مرحله ای بازاریابی ملک و ساختمان 6-step process of marketing the property and building
رفتار خریداران و مصرف کنندگان ملك و ساختمان Behavior of buyers and consumers, property and construction
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده ساختمان و ملک Factors affecting consumer behavior and structure property
عوامل روانشناختی تاثير گذار بر خريداران ساختمان و ملك Psychological factors affecting the building and property buyers
دستهبندي افراد در پذيرش ساختمان ها و املاک جديد Categorized people in Home Building and Real Estate New
انواع رفتارهای خرید در بازاریابی ملك و ساختمان Types of buying behavior in marketing the property and building
نقش كانالهاي توزيع در فروش ساختمان و ملك The role of distribution channels in the building and property sales
نكات مهم از چگونگي فعالیت بنگاه هاي مشاوران املاك Important points of how business activities of Real Estate
رفتار پس از خرید مصرف کننده After purchasing behavior of consumers
نکاتی از ساخت و سازه در بازاریابی، خرید و فروش املاک وساختمان Tips from the constructions in marketing, real estate building
50 نکته مهم در معاملات خانه، ساختمان یا ملک 50 Important trading house, building or property
قیمت و قیمت گذاری ملك و ساختمان Costs and pricing property and building
طرح ها و روش هاي قیمت گذاری در ملك و ساختمان Designs and methods of pricing property and building
رويكردهاي عمومي قيمتگذاري در ملك و ساختمان General approaches to pricing property and building
اشتباهات بزرگ در قیمت گذاری ملک و ساختمان Large errors in pricing property and building
مراحل قیمتگذاری Pricing process
استراتژیهای تعديل و مديريت قيمتها Management strategies and price adjustment
تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش ملك Advertising and marketing communications marketing buying and selling property
مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي(تصميمات اصلي در ارتباط بازاريابي) Stages of developing marketing communications system (the main decisions in marketing)
· تعيين مخاطبان مورد نظر (مخاطبان هدف) • Determining the desired audience (target audience)
· مشخص نمودن واکنش مورد انتظار · Specify the expected response
· گزينش و تهيه پيام ارتباطی با مشتریان · Message selection and preparation of communication with customers
· انتخاب کانال یا رسانه های ارتباطي با مشتریان و مخاطبان · Selected channels or media of communication with customers and audiences
· انتخاب منبع پيام · Select Message Source
· دريافت بازخورد · Feedback
تكنيك هاي بازاريابي، خريد و فروش املاك Marketing techniques, real estate
تاكتيك فروش املاک خوشهاي Cluster property sales tactics
مزيت رقابتي فروش املاکي Competitive advantage, property sales
اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها Principle contradictions in real estate, real estate and buildings
6 نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک 6 Important buildings, real estate and real estate marketing
تكنيك آيدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
پنج تكنيك مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
خرید و فروش املاک مشاركتي
تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش املاک و ساختمانها
فروش املاک چند بعدي
فروش املاک مفهومي
بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
خطاها و دامهاي خريد و فروش ساختمان و ملك
تاكتيك يا تكنيك الگوبرداري در فروش املاک، مدل الگوبرداري در فروش املاک
مهندسي ارزش در بازاریابی و فروش املاك و ساختمان
ارزش در بازاریابی و فروش املاک
مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاك
واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملك
مراحل اجراي مهندسي ارزش بازاریابی و فروش املاك
بازاریابی بین الملل ساختمان واملاک
سخنران و مدرس دانشگاه
o مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغاتی
o مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما o guest expert and host of some TV and radio programs
o مولف و مترجم بيش از 5 عنوان كتاب در زمينه بازاريابي و تبليغات
o تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات o Developing and poster-style advertising schools advertising for the first time
o شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش و تبلیغات
o مدرس دوره هاي مختلف خلاقيت، تريز، بازاريابي ، فروش، تبليغات، روانشناسي، ارتباطات و .... o Tutor different periods of creativity, Tryz, marketing, sales, advertising, psychology, communications, and ....
o عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... o Member of Editorial Board of economic publications, advertising and marketing advertising such as engineering, science promotion, marketing management and advertising ....
o انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف o duty positions Business Manager, Sales Manager, Marketing Manager, Advertising Manager, creativity and research and development in different companies
o افتخار همکاری با برندهای معتبر و بزرگ ملی و بین المللی
o مبدع و مخترع شيوه هاي نوين و خلاقانه بازاريابي و تبليغات و فروش o inventor and invented new techniques and innovative marketing and advertising and sales
o ثبت دو اختراع o register two patent
o توليد و اجراي نرم افزار آموزشي و اجرايي راز تجارت و بازاريابي خلاق o production and implementation of educational software and trade secrets and marketing executive creative
o مشاور بازاريابي و تبليغات شركت هاي معتبر ايراني و خارجي o Marketing and Advertising Consultant Iranian and foreign companies
o فعاليت بيش از 15 سال در تمامي زمينه هاي هنري و تبليغاتي o more than 15 years of activity in all areas of art and advertising
o عضو وب سایت انجمن تحقيقات بازار اروپا ESOMAR o Member of Web Marketing Research Association ESOMAR Europe
o عضو 1to1media o Member 1to1media
o عضو WARC o member of WARC
o همکار افتخاري انجمن بازاريابي و انجمن تحقيقات بازار ايران o peer Honorary Society of Marketing and Marketing Research Association
o عضو انجمن صنفي شركت هاي تبليغاتي ايران o Member of Association of Advertising Companies
o مجري و مدير تحقيق و توسعه مجله تبليغات انجمن صنفي تبليغاتي ايران و... o Executive and Director of Research and Development Association of Advertising Journal of Advertising and ...
تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت
۱- مشاور و مجری ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی
۲- مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات
۳- مشاور بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی
۴- مشاور فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش
۵- مشاور روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی
۶- مدیریت استراتژیک
مطالب سمینار بازاریابی خلاق ۱
شرکت کنندگان محترم ادامه مطالب در این بخش لینک داده خواهد شد ...
مطالب سمینار فروش خلاق
مطالب سمینار تبلیغات خلاق
مطالب سمینار تبلیغات پست مدرن
مطالب سمینار تبلیغات مدرن
مطالب سمینار مهندسی ارزش تبلیغات
مطالب سمینار تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات
مطالب سمینار تکنیک های تبلیغات خلاق
مطالب سمینار تبلیغات خلاق اینترنتی
مطالب سمینار قیمت گذاری خلاق
مطالب سمینار مهندسی بازار
مطالب سمینار مهندسی تبلیغات
مطالب سمینار سبک ها و مکتب های تبلیغات
مطالب سمینار مهندسی رسانه و برنامه ریزی رسانه ای در تبلیغات تجاری
مطالب سمینار مهندسی فروش
به نام خدا The name of God
کارگاه آموزشی مدیریت زنجیره تامین SCM
به صورت اجرایی و کاربردی و مشارکت گروهی
مدرس : مهندس علی خویه
www.khooyeh.com www.khooyeh.com
مولف و مترجم 7 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما
با تجربه 15 ساله اجرایی در سازمانها و شرکت های مختلف ملی بین المللی
ارایه بیش از 500 ساعت دوره های آموزشی کاربردی و اجرایی د رسازمان ها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
عضو هیات تحریریه نشریات مختلف اقتصادی تولید صنعتی
عضو انجمن های مختلف علمی ملی و بین المللی
سرفصل ها و رئوس مطالب:
· مفاهیم مدیریت زنجیره تامین SCM
· اهداف مدیریت زنجیره تامین
· ضرودت مدیریت زنجیره تامین
· مدیریت زنجیره تامین و کاربردهای آن در کسب و کار و زندگی
· تاريخچه مديريت زنجيره تامين
· فرآيندهاى اصلى مدیریت زنجیره تامین
· مديريت اطلاعات
· مديريت لجستيك
· مديريت روابط (RELATIONSHIP MANAGEMENT) .
· فازهای تصمیم در یک زنجیره تامین
· طراحی یا استراتژی زنجیره تامین
· برنامه ریزی زنجیره تامین
· عملیات زنجیره تامین
· ابزارهای مدیریت زنجیره تامین
· ·
· چهارچوب تصمیم گیری زنجیره تامین
· پنج عملكرد براى مديريت زنجيره تامين
· ساختار شركاى زنجيره تامين
· پياده سازى ارتباطات مشاركتى
· طراحى زنجيره تامين براى سود دهى استراتژيك
· اطلاعات مديريت زنجيره تامين
· كاهش هزينه زنجيره تامين
· طرح كلى يك زنجيره تامین
· موانع پیاده‌سازی SCM
· بررسى تكنولوژى تولید و برآورد نحوه تامین دانش فنى مورد نیاز
· فاز ها و مراحل مدیریت زنجیره تامین
· طراحى مفهومى SCM
· طراحى جزييات و تست SCM
· پياده سازى SCM
· کارگاه عملی مفهوم عدم قطعيت و دشواريهاي مقابله با آن در زنجيره تامين
· تکنولوژیهای اطلاعاتی مورد استفاده در SCM
· فنآورى اطلاعات و مديريت زنجيره تامين
· بررسى جايگاه مديريت زنجيره تامين در پيادهسازى تجارت الكترونيك
· روش تحليل اختلالات سيستم زنجیره تامین
· مطالعه موردی مدیریت زنجیره تامین
· ویژگی های یک سیستم زنجیره تامین موفق
· عوامل كليدي موفقيت در سيستمهاي زنجیره تامین
· انواع شکست های سیستم های زنجیره تامین و علل شکست آنها
· ارتباط بین زنجیره تامین و ERP
· يك مطالعه موردي در زمينه ارتباط بين SCM و ERP
· پیاده سازی یک مدل زنجیره تامین
· جایگاه زنجیره تأمین در مدیریت نوین
· افزايش قابليتهاي شبكه زنجيره تامین
· ساختار زنجيره عرضه و نقطه جدايش
· ارائه الگوي عرضه ناب و چابك براي كاهش اثر شلاق چرمي در زنجيره تأمين


مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری برنامه ها پروژه ها و سیستم های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - مولف و مترجم 7 اثر تخصصی - عضو انجمن های ملی و بین المللی - ارایه بیش از 900 ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی- همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی- ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی - سخنرانی در بیش از ده ها سمینار مختلف - مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما - عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و.... University lecturer and consultant teacher researcher project executive programs and systems business and creative marketing communications advertising sales - author and translator of 7 Professional - Member of national and international - offering more than 900 hours of courses and workshops, and practical administrative organizations and companies and national and international institutions - executive and technical cooperation with different prestigious and well-known international brands - offering more than 100 specialized paper title - more than a dozen lectures in various seminars - some guests and expert TV and radio programs - Member of Editorial Board of various publications and ....
صفحه نخست Home پست الکترونیک Email آرشیو وبلاگ Blog Archive
RSS RSS
POWERED BY POWERED BY BLOGFA.COM BLOGFA.COM


مترجم وب سایت

يکشنبه 15 فروردين 1389 سياستمدار كسي است كه حوادث فردا و يك ماه و يكسال بعد را پيش بيني كند و سپس بتواند دلايلي بياورد كه چرا اتفاق نيفتاد.,وينستون چرچيل
متن پارسی به زبان اصلی:
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
در ارائه یک ترجمه بهتر همکاری کنید

هیچ نظری موجود نیست: