۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

new ad campaign and new IMC plan

these dayes i am working on carpet company and special bank so id like to corporate with every one that can help.......

۱۳۸۷ فروردین ۲۶, دوشنبه


INTERNET ADVERTISING IN TOURISM INDUSTRIAL

By Ali Khooyeh
Khooyehali@yahoo.com
Tel:09122991608

Abstract
In this paper, we explain the exposure effect of Internet advertising in tourism industrial. We analyze functional forms of Internet advertising. Tourism is one of the world’s largest economic sectors[1] and one that continues to expand very rapidly[2]. Tourism development can be a powerful tool for economic growth, poverty reduction, while tourism represents an important development opportunity for many countries and communities; web advertising has a huge role in supporting tourism development and managing its multiple dimensions. In this paper we assess Results show that the methods used in this study perform as well for expanding tourism industrial by .

۱۳۸۷ فروردین ۲۵, یکشنبه

every one ask some question about methods and strategies and theories of advertising and try to find the way of doing effective advertisign one the other hand we have theories and styles and schools in management, litereature, philosophy, art, marketing and ... but we havenot got any organized thing and styles and theories in advertisign. for this reason i invented and prepare advertising styles and advertising schools
this book published in iran and i like to published in international state i research publilsher press for doing this

ad styles news

At first time in world, Advertising styles and advertising school invented and published in iran
This book and word accomplished and execute by Mahmoode Mohammadian and Ali Khooyeh
In this book prepare and division and organize all of advertising styles and theories.

۱۳۸۷ فروردین ۲۰, سه‌شنبه



سبک های تبلیغات دیگری که در کتاب بررسی شده است شامل موارد زیر می باشد.
تبلیغات رئاليسم، تبلیغات ناتوراليسم، تبلیغات رومانتيسم، تبلیغات فوتوريسم، سبک داداییسم در تبلیغات و تبلیغات دادييستی، سبك ايماژيست، اونانيميسم در تبليغات، سبك پارناسيسم، سبك امپرسيونيسم در تبلیغات و تبلیغات امپرسیونیستی،تبلیغات اکسپرسيونيستی، تبلیغات سوررئاليستی، فلسفه سوررئاليسم در تبلیغات، سبك سمبوليسم در تبلیغات و تبلیغات سمبولیستی، تبلیغات كوبيستی، كوزموپوليتيسم و تبليغات جهاني، اگزيستانسياليسم در تبليغات، اُپ آرت و تبليغات اُپ، سبك اسپاسياليسم ،سبك المنتاريسم در تبليغات، اورفيسم در تبليغات، سبك بدويگري، سبك پاپ آرت ،سبك چيدمان در تبليغات، تبليغات مفهومي،پست مدرنیسم در تبلیغات و تبليغات پست­مدرني
سبک های تبلیغات دیگری که در کتاب بررسی شده است شامل موارد زیر می باشد.
تبلیغات رئاليسم، تبلیغات ناتوراليسم، تبلیغات رومانتيسم، تبلیغات فوتوريسم، سبک داداییسم در تبلیغات و تبلیغات دادييستی، سبك ايماژيست، اونانيميسم در تبليغات، سبك پارناسيسم، سبك امپرسيونيسم در تبلیغات و تبلیغات امپرسیونیستی،تبلیغات اکسپرسيونيستی، تبلیغات سوررئاليستی، فلسفه سوررئاليسم در تبلیغات، سبك سمبوليسم در تبلیغات و تبلیغات سمبولیستی، تبلیغات كوبيستی، كوزموپوليتيسم و تبليغات جهاني، اگزيستانسياليسم در تبليغات، اُپ آرت و تبليغات اُپ، سبك اسپاسياليسم ،سبك المنتاريسم در تبليغات، اورفيسم در تبليغات، سبك بدويگري، سبك پاپ آرت ،سبك چيدمان در تبليغات، تبليغات مفهومي،پست مدرنیسم در تبلیغات و تبليغات پست­مدرني و....
فهرست مطالب کتاب تاکتیک ها و تکنیکهای تبلیغات
اثر دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه

ad styles


Advertising styles)) published in Iran
The first time in advertising and marketing industrial ADVERTISING STYLE record and registered and invented
This work invented and done by Ali Khooyeh
In this book and work, Mr Ali Khooyeh analysis and present all of advertising styles in marketing and IMC

tactic advertising


Advertising styles invented by Ali Khooyeh
This book and work essay in Iran by Mahmoode Mohammadian and Ali Khooyeh in Rasa press

نوشته شده توسط علی خویه


This book prepared and essayed by Mahmoode Mohammadian and Ali Khooyeh

New news
((Tactics and Techniques Advertising)) published by Ali Khooyeh in Iran
This book describes the new way of advertising
This book prepared and essayed by Ahmade Roosta and Ali Khooyeh

advertising styles and schools

first time in world, Advertising styles and advertising school invented and published in iran
This book and word accomplished and execute by Mahmoode Mohammadian and Ali Khooyeh
In this book prepare and division and organize all of advertising styles and theories

چاپ کتاب جدید

کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات منتشر شد
این کتاب اثر دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه می باشد و توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است
این دومین اثر مهندس علی خویه می باشد