سبک های تبلیغات دیگری که در کتاب بررسی شده است شامل موارد زیر می باشد.
تبلیغات رئاليسم، تبلیغات ناتوراليسم، تبلیغات رومانتيسم، تبلیغات فوتوريسم، سبک داداییسم در تبلیغات و تبلیغات دادييستی، سبك ايماژيست، اونانيميسم در تبليغات، سبك پارناسيسم، سبك امپرسيونيسم در تبلیغات و تبلیغات امپرسیونیستی،تبلیغات اکسپرسيونيستی، تبلیغات سوررئاليستی، فلسفه سوررئاليسم در تبلیغات، سبك سمبوليسم در تبلیغات و تبلیغات سمبولیستی، تبلیغات كوبيستی، كوزموپوليتيسم و تبليغات جهاني، اگزيستانسياليسم در تبليغات، اُپ آرت و تبليغات اُپ، سبك اسپاسياليسم ،سبك المنتاريسم در تبليغات، اورفيسم در تبليغات، سبك بدويگري، سبك پاپ آرت ،سبك چيدمان در تبليغات، تبليغات مفهومي،پست مدرنیسم در تبلیغات و تبليغات پستمدرني
تبلیغات رئاليسم، تبلیغات ناتوراليسم، تبلیغات رومانتيسم، تبلیغات فوتوريسم، سبک داداییسم در تبلیغات و تبلیغات دادييستی، سبك ايماژيست، اونانيميسم در تبليغات، سبك پارناسيسم، سبك امپرسيونيسم در تبلیغات و تبلیغات امپرسیونیستی،تبلیغات اکسپرسيونيستی، تبلیغات سوررئاليستی، فلسفه سوررئاليسم در تبلیغات، سبك سمبوليسم در تبلیغات و تبلیغات سمبولیستی، تبلیغات كوبيستی، كوزموپوليتيسم و تبليغات جهاني، اگزيستانسياليسم در تبليغات، اُپ آرت و تبليغات اُپ، سبك اسپاسياليسم ،سبك المنتاريسم در تبليغات، اورفيسم در تبليغات، سبك بدويگري، سبك پاپ آرت ،سبك چيدمان در تبليغات، تبليغات مفهومي،پست مدرنیسم در تبلیغات و تبليغات پستمدرني
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر