۱۳۸۷ فروردین ۲۰, سه‌شنبه


سبک های تبلیغات دیگری که در کتاب بررسی شده است شامل موارد زیر می باشد.
تبلیغات رئاليسم، تبلیغات ناتوراليسم، تبلیغات رومانتيسم، تبلیغات فوتوريسم، سبک داداییسم در تبلیغات و تبلیغات دادييستی، سبك ايماژيست، اونانيميسم در تبليغات، سبك پارناسيسم، سبك امپرسيونيسم در تبلیغات و تبلیغات امپرسیونیستی،تبلیغات اکسپرسيونيستی، تبلیغات سوررئاليستی، فلسفه سوررئاليسم در تبلیغات، سبك سمبوليسم در تبلیغات و تبلیغات سمبولیستی، تبلیغات كوبيستی، كوزموپوليتيسم و تبليغات جهاني، اگزيستانسياليسم در تبليغات، اُپ آرت و تبليغات اُپ، سبك اسپاسياليسم ،سبك المنتاريسم در تبليغات، اورفيسم در تبليغات، سبك بدويگري، سبك پاپ آرت ،سبك چيدمان در تبليغات، تبليغات مفهومي،پست مدرنیسم در تبلیغات و تبليغات پست­مدرني

هیچ نظری موجود نیست: